خانه » اخبار آموزشگاه » پیش نیاز های آموزش تجهیزات پزشکی در تبریز

پیش نیاز های آموزش تجهیزات پزشکی در تبریز

شما میتوانید با  ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی در تبریز مهارت خود را در بازار کار بیشتر کنید. روی هم دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی از پر درآمد ترین رشته ها بشمار میرود. آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی از موارد اصلی و مهم میباشد. علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه در بازار کار است.

برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاههای مجهز آموزشگاه آپادانا زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد. علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره آموزش تعمیر لوازم پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد یونیت دندانپزشکی، آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو میباشد.(ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی در تبریز)

ثبت نام دوره های تجهیزات پزشکی در تبریز

در بخش آموزش تعمیر بردهای پزشکی در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم. سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم پزشکی میپردازیم.

حداقل در کارگاه با ۷ مدل مدار تغذیه آشنا شده و بعد از آن عیب یابی برد را شروع میکنیم. آموزش مسیریابی بردهای تک لایه، دو لایه و چند لایه از مباحث اصلی در کلاس است. ولتاژ گیری برد، نقشه خوانی مدار، مسیریابی قطعات SMD الکترونیکی و بررسی آی سی ها و چیپ ست های کنترلر از اهم تدریس این جلسات است.(ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی در تبریز)

آموزش عیب یابی بردهای پزشکی مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی آپادانا در تبریز با بردهای مختلف تجهیزات پزشکی آشنا شده و روی آنها تمرین عملی انجام میدهید. آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای پزشکی این مباحث را تدریس میکند.(ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی در تبریز)

چگونه یک تکنسین تعمیر تجهیزات پزشکی شویم

حرفه به عنوان تکنسین تعمیر تجهیزات پزشکی می تواند هم سودآور و هم پر پرستیژ باشد. مهم است که با گرفتن گواهینامه در رشته خود شروع به کار کنید. این کار به کارفرمایان نشان می دهد که شما مهارت ها و دانش لازم برای انجام صحیح کار را دارید.

شما همچنین باید در مورد آخرین فن آوری ها و تکنیک های مورد استفاده در صنعت به روز باشید. این به شما کمک می کند تا بهترین مراقبت ممکن را به بیماران ارائه دهید. علاوه بر این، ایجاد روابط با سایر متخصصان در این زمینه مهم است. آنها می توانند مشاوره و راهنمایی در مورد چگونگی موفقیت در این زمینه رقابتی ارائه دهند.(ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی در تبریز)

 

دیدگاهتان را بنویسید

preloader