خانه » اخبار آموزشگاه » مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی

مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی

مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی که در مجتمع آموزشی آپادانا در تبریز در حال برگزاری است یکی از بهترین دوره های این مجموعه است که با اساتید مجرب و با تجربه برای شما عزیزان تدریس میشود.(مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی)

شاید برای شما سوال پیش بیاید که ممکن است این دوره نیاز به پیش نیاز داشته باشد و یا برای یادگیری تعمیرات تجهیزات پزشکی مدرک خاصی نیاز است.دوره تخصصی تعمیرات تجهیزات پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا آموزش صفر تا صد این دوره است که نیازی به پیش نیاز ندارید و به راحتی میتوانید پس از آموزش مدرک فنی حرفه ای خود را دریافت نمائید و شروع به کار کنید.

بهترین مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی

استراتزی اساتید آپادانا در تبریز ، تمرکز بر روی کارگاه های عملی و یادگیری کاربردی را در بر دارد. از این رو، کارگاه های آموزشی آپادانا از مجهزترین و با کیفیت ترین ابزارآلات برخوردار می‌باشند. ضمن اینکه این دوره ها برای تمامی افراد علاقه مند، مناسب است. بنابراین هیچ محدودیت سنی و جنستی برای دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی وجود ندارد.از جمله مزیت های دیگر آموزشگاه آپادانا، معرفی هنرجویان به بازارهای کار و معرفی هنرجویان مشتاق برای کارآموزی است.

مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی

آموزش عملی تعمیرات تجهیزات پزشکی

آیا دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی عملی است؟

هم بله و هم خیر. برخی از مراحل و بخش‌های دوره یادگیری تعمیرات تجهیزات پزشکی، به شکل عملی و با اتکای به اجزا و ساختارهای عملیاتی و ملموس پیش رفته و برخی دیگر به شکل تئوریک.(مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی)

در این دوره آموزشی با وجود تلفیقی از بخش‌های عملی و تئوری، مفاهیم به‌خوبی در ذهن حک شده و از بابت یادگیری دقیق و در عین حال سهل و ساده، هیچ نگرانی نداشته باشید.در این دوره همه‌چیز در خدمت یادگیری بهتر و آسان‌تر شماست و در هر مرحله که نیاز باشد، ابزار به تناسب وارد پروسه یادگیری می‌شوند.

درآمد و بازارکار تعمیرات تجهیزات پزشکی

تعمیرات تجهیزات پزشکی یکی از پردرآمدترین مشاغل کشور می باشد. امروزه با افزایش قیمت دلار ، وجود تحریم ها، خرید و جایگزینی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به آسانی نمی‌باشد. به همین جهت تعمیرات و نگهداری این تجهیزات ارزش والایی یافته است. برخلاف آنچه که به نظر می‌رسد؛ یادگیری اسامی و ظاهر پیچیده تجهیزات بسیار آسان می‌باشد.

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بسیار مناسب است. یعنی برای تعمیر هر دستگاه می‌توان تا سی درصد قیمت اصلی دستگاه را دریافت کرد. با احتساب متوسط، تعمیرات روزانه یک دستگاه و کارکرد 25 روزه و متوسط دریافت 500 هزار تومان از هر دستگاه حداقل دریافتی ماهانه دوازده میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

سرفصل های آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی

  • آشنایی با الکترونیک مقدماتی والمان های الکترونیکی و کاربرد آنها
  • آشنایی با استاندارد های تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با فشار سنج های آنالوگ و دیجیتال
  • انواع تجهیزات معاینه عمومی
  • پالس اکسی متر
  • نبولایزر
  • پمپ تشک مواج
  • دستگاه نوار قلبی ecg و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با الکترونیک پیشرفته آشنایی و ایرادیابی تکمیلی و تعمیرات برد های الکترونیکی
  • آشنایی با مونتاژ قطعات SMD
  • آشنایی با سرویس منوآل و یوزر منوآل های تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با انواع پمپ سرنگ و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با انواع پمپ سرم و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با انواع الکتروشوک و اصول تعمیراتی آنها
  • نمونه عملی تعمیرات دستگاه های مشتری در محیط واقعی
  • آشنایی با روش های بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با نحوه ثبت شرکت ها ، قوانین مالیاتی و…
مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی

ی

ثبت نام دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

برای ثبت نام در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز می توانید از طریق شماره (4164-041) و یا ازطریق واتساپ باشماره (09361364164) در ارتباط باشید.

دوره غیر حضوری تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزشگاه آپادانا سامانه‌ای جامع با هدف آموزش‌های غیر حضوری و صدور گواهینامه‌های ملّی و بین‌المللی معتبر برای کارآموزان محترم می‌باشد. در دوره های مجازی آموزشگاه پارسیان کارآموزان ضمن مدیریت و صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانند به صورت هوشمند دوره‌های آموزشی را بررسی، مقایسه و ثبت‌نام نمایند. ثبتنام از سرتا سر کشور برای دوه های حضوری و مجازی صورت می گیرید. در دوره های مجازی یا غیر حضوری بدین با ارسال DVD های آموزشی که شامل فیلم های تدوین شده دوره های حضوری می باشند.

کارآموز ضمن مطالعه فیلم ها امکان ارتباط مستقیم با اساتید دوره و رفع اشکال را خواهد داشت.پس از مطالعه پک آموزشی و شرکت در آزمون آنلاین مدرک دوره صادر و از طریق پست برای کارآموزان ارسال می گردد. برای مشاهده نمونه آموزش های حضوری و غیر حضوری  روی این لینک کلیک کنید.(مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی)

مدرک فنی حرفه تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزشگاه آپادانا بعنوان مرکز آموزش تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی در تبریز با آموزش صفر تا صد و کاربردی تعمیرات انواع تجهیزات پزشکی با ارائه ی گواهی معتبر و قابل استعلام بین المللی گامی مثبت در جهت رشد مهارت های فردی اشخاص برداشته است.

پیش نیاز دوره

شرکت در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد و شما می توانید در هر سن و مقطع تحصیلی که باشید و حتی با علاقه ی شخصی خود در این دوره ها شرکت کنید.جهت اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی و مشاوره و استعداد یابی رایگان با شماره تلفن (0414164) و یا با (09361364164) از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader