خانه » اخبار آموزشگاه » دوره های مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی

دوره های مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی

در تعمیرات تجهیزات پزشکی مواردی وجود دارد که بسیار مهم است، از جمله نظارت بر تحویل و نصب و راه اندازی صحیح تجهیزات پزشکی و لوازم مربوط به آن، آموزش نیروی متخصص و تکنسین های فنی در امر تعمیرات تجهیزات پزشکی، اولویت بندی و پیگیری تعمیرات تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی، فاكتورهای هزینه تعمیرات تجهیزات پزشکی، مراحل و كیفیت و چگونگی تعمیر كه عمدتا از سوی شركتها صورت می پذیرد. (دوره های مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی)

به منظور كاهش زمان از كارافتادگی دستگاه ها و تجهیزات پزشکی به کار می رود، كاهش هزینه تعمیرات تجهیزات پزشکی و عدم نیاز به تعمیرات مكرر می بایست صورت پذیرد. همچنین با توجه به تنوع و پیچیدگی دستگاهها و لوازم پزشكی كه در حوزه های مختلف بكار گرفته می شود تعمیرات تجهیزات پزشکی علاوه بر تخصص نیازمند آموزش و داشتن ابزار لازم و قطعات یدكی مربوطه می باشد.

مخاطبین دوره تعمیر تجهیزات پزشکی

فارغ التحصیلان رشته‌‌‌‌های مهندسی پزشکی، الکترونیک، برق، مکاترونیک، مکانیک و کلیه افراد علاقمند به حوزه تعمیرات که می‌خواهند در سریع ترین زمان و با سرمایه اندک صاحب شغل خودشان شوند.

دوره های مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی نیز یکی از بهترین دوره های حوزه ی پزشکی است که در مجتمع فنی آپادانا در حال برگزاری است. با توجه به پیشرفت فناوری و پیدایش دستگاه های جدید در انواع های مختلف افزاد میتوانند با توجه به رنج قیمت دستگاه مورد نظرشان را خریداری کنند.

این دستگاه ها ممکن است با توجه به مشکلاتی همچون استفاده زیاد،ضربه خوردن،آب خوردگی،نوسانات جریان برق و یا استفاده نادرست دچار خرابی یا مشکلاتی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی کار دشواری است که بتواند به بهترین نحو و با گارانتی تعمیرات دستگاه بتواند تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی را انجام دهد لذا شما میتوانید به یک مرکز آموزش حرفه ای تعمیرات تجهیزات پزشکی مراجعه نمائید و از صفر تاصد تعمیرات تجهیزات پزشکی  و تجهزات دندانپزشکی را یاد بگیرید. (دوره های مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی)

نکات ضروری در بررسی خرابی تجهیزات پزشکی

بعضی از نکات امکان خرابی دستگاهها و تجهیزات پزشکی را کاهش می دهند و سبب افزایش عمر دستگاههای پزشکی می شوند. دریافت اطلاعات فنی مورد نیاز تکنسین ها و کارکنان مراکز درمانی نیز به افزایش طول عمر مفید دستگاهها و تجهیزات پزشکی کمک خواهد کرد.

برخی از دستگاهها و تجهیزات پزشکی که بیش از همه مورد ارزیابی تکنسین های فنی و تعمیرکاران این قبیل دستگاهها و تجهیزات قرار می گیرند عبارتند از: دستگاه فشارسنج، دماسنج طبی، گوشی پزشکی، چراغ قوه، اتوسکوپ، رتینوسکوپ و ترازو و…. است. در این مقاله قصد داریم درباره فشارسنج و انواع و موارد و صدمات آن با هم صحبت کنیم. از جمله فشارسنج های موجود در بازار فشارسنج جیوه ای، فشارسنج عقربه ای، فشارسنج جیوه ای می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader