خانه » اخبار آموزشگاه » آموزشگاه مهندسی پزشکی فنی و حرفه ای

آموزشگاه مهندسی پزشکی فنی و حرفه ای

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد یونیت دندانپزشکی، آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو میباشد.

آموزشگاه مهندسی پزشکی در تبریز

آموزش تجهیزات پزشکی در آکادمی آموزشی آپادانا توسط بهترین اساتید این زمینه تدریس میشود.آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در مجموعه ما به صورت تضمینی انجام میشود به این منظور که پس از پایان دوره اگر شما به طور کامل آموزش نصب و تعمیر تجهیزات پزشکی را فرا نگرفته باشید میتوانید به صورت رایگان در دوره های بعدی شرکت کنید.

شما میتوانید با گذراندن دوره های تخصصی و کاربردی مهندسی پزشکی مهارت خود را در بازار کار بیشتر کنید. رویهم دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی از پر درآمد ترین رشته ها بشمار میرود. آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی از موارد اصلی و مهم میباشد. علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه در بازار کار است.

آموزشگاه مهندسی پزشکی فنی و حرفه ای

دوره های تجهیزات پزشکی در تبریز

اگر توجه کرده باشید در هر حرفه ای هم افراد حرفه ای فعالیت میکنند و هم افراد غیر حرفه ای ،افراد حرفه ای پس از مدتی شهرت و محبوبیت کسب میکنند و معروف میشوند و افراد غیر حرفه ای پس از گذشت مدتی از کار خسته شده و کسب وکار خود را تعطیل میکنند. بنابراین اگر بتوانید رشته آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی را به صورت حرفه ای بیاموزید قطعا میتوانید در این شغل به صورت حرفه ای فعالیت کنید وپس از مدتی معروف شوید و درآمد زیادی کسب کنید ،در آمد تجهیزات پزشکی میتوان گفت به نسبت بالاست اگر بتوانید حرفه ای فعالیت کنید،زیرا هنگام خرابی تجهیزات پزشکی نمیتوان تعمیرانها را به تعویق انداخت زیرا علاوه بر تشخیص اشتباه دستگاههایی مانند MRI و سونوگرافی و…ممکن است بخاطر تشخیص و تجویض داروهای اشتباهی ضررهای جبران ناپذیری به وجود بیاید.

علاوه بر اینها بیماران نمیتوانند مننتظر بمانند زیرا ممکن است در مواقع ضروری مسئله مرگ و زندگی درمیان باشد به همین دلیل تعمیر تجهیزات پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کسی میتواند این کار را به درستی انجام دهد که در دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی شرکت کرده باشد.

اهمیت تجهیزات پزشکی

دستگاه های پزشکی در هنگام خطرات و استفاده، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردارهستند بنابراین هر دولتی باید قبل از اینکه اجازه قانونی بازاریابی دستگاه در کشور خود را بدهند باید از امنیت و موثر بودن دستگاه اطمینان حاصل کند،حتی کسانی که از این دستگاهها استفاده میکنند باید دوره آموزش تجهیزات پزشکی را گذرانده باشند تا بتوانند از تجهیزات پزشکی بهترین بهره را ببرند.

با توجه به اینکه امروزه بیش از ۱۰ هزار نوع دستگاه پزشکی موجود است. انتخاب تجهیزات پزشکی مناسب همیشه به نیازهای محلی ، منطقه ای یا ملی بستگی دارد. عواملی که باید مورد توجه قرار گیرند شامل نوع مرکز بهداشتی که قرار است از این وسایل استفاده شود ، نیروی کار بهداشتی موجود و بار بیماری که در منطقه خاص تجربه شده است. بنابراین تهیه لیستی از تجهیزات پزشکی اصلی غیرممکن و جامع و یا قابل استفاده جهانی غیرممکن است.

تعمیر تجهیزات پزشکی

برای تعمیرات تجهیزات پزشکی داشتن مهارت های فنی یک الزام قطعی است ، اما علاقه مندان به حرفه تعمیرات تجهیزات پزشکی نیز باید در برقراری ارتباط و مدیریت زمان مهارت داشته باشند. از این گذشته ، شرکت ها ، از جمله بیمارستان ها ، باید تجهیزات به راحتی در دسترس و کارآمد داشته باشند تا بتوانند از بیماران و مشتریان خود مراقبت کنند تا بتوانند اقدامات لازم  را جهت تشخیص و درمان به موقع انجام دهند .پرسنل تجهیزات پزشکی باید وضعیت تجهیزات گفته شده را درک کنند تا بتوانند در مواقع ایرادات درکوتاه ترین زمان اقدامات لازم جهت تعمیر و رفع ایرادات به وجود آمده را انجام دهند.پ

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

یک تکنسین تعمیر تجهیزات پزشکی کجا کار می کند

فرصت برای کار و کسب تجربه های زندگی ، آموزش ، دانش و سفر تقریباً برای تکنسین ها بی حد و حصر است :

امروزه در دنیا به صورت محلی و حتی در سطح ملی ، نیاز به تکنسین تعمیر تجهیزات پزشکی بسیار ماهر و آموزش دیده به سرعت در حال رشد است!

در زیر امکانات با استفاده از تکنسین ها آورده شده است:

  • بیمارستانها
  • مراکز پزشکی
  • گروههای تمرین خصوصی
  • کلینیک ها
  • عمده فروشان تجهیزات پزشکی
  • تعمیرگاه های الکترونیکی

نحوه ثبت نام در دوره های مهندسی پزشکی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی مهندسی پزشکی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا041-4164-6 و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ: 09393090595 و یا از طریق دایرکت اینستاگرام: ircas.ir  می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

preloader