خانه » اخبار آموزشگاه » برند های معروف یونیت دندانپزشکی

برند های معروف یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی یکی از تجهیزات مهم در دندانپزشکی است. یونیت های دندانپزشکی دارای یک صندلی و اینسترومنت هایی هستند که بیمار بر روی صندلی یونیت قرار می گیرد و پزشک با کمک تجهیزات آن، بیمار را درمان می کند. صندلی های آن آسایش و راحتی بیمار را در طول انجام کار پزشک فراهم می کند. علاوه بر این ها یونیت های دندانپزشکی دارای ابزارهایی هستند که می تواند جهت حرکت صندلی را تنظیم کند و کار را برای پزشک راحت تر کند. (برند های معروف یونیت دندانپزشکی)

بهترین یونیت های دندانپزشکی

بهترین یونیت های دندانپزشکی آن هایی هستند که دندانپزشک بتواند به راحتی با آن کار کند و به اجزای آن دسترسی داشته باشد. از دیگر ویژگی های یک یونیت دندانپزشکی مناسب این است که سطح آن صاف باشد تا بتوان به راحتی آن را تمیز و ضد عفونی کرد. بهترین یونیت های دندانپزشکی  آن هایی هستند که به هنگام تمیز و ضدعفونی شدن، رنگ خود را از دست ندهند. همچنین از بهترین یونیت های دندانپزشکی می توان به آن هایی اشاره کرد که دارای منابع جداگانه می باشند که در این منابع ضد عفونی کننده قرار می گیرد و سپس با آب مخلوط می شود و میکرو ارگانیسم ها را کاهش می دهد.

اجزای تشکیل دهنده یونیت دندانپزشکی 

قطعاً بهترین یونیت های دندانپزشکی آن هایی هستند که اجزای تشکیل دهنده ی آن ها در بهترین حالت ممکن طراحی شده و کار با آن ها راحت است. اجزای اصلی یک یونیت دندانپزشکی شامل:

  • چراغ و پایه و بازوی آن
  • دوش آب لیوان به همراه کاسه کراشور
  • کنسول یا همان میز دندانپزشک
  • میز دستیار

بر روی میزها، کنترل ها و هولدر‌هایی قرار گرفته است. کنترل ها جهت تنظیم صندلی و هولدر‌ها برای نگهداری از ساکشن، بزاق کش، لایت کیور، اینسترومنت ها و … می باشد. همچنین شلنگ هایی جهت انتقال آب و هوا و خارج کردن خون و بزاق در تابلت یونیت دندانپزشکی وجود دارد.

برند های معروف یونیت دندانپزشکی

 

خرید یک یونیت دندانپزشکی مناسب

 امروزه شرکت های ایرانی با سابقه‌ی درخشان و همچنین با توجه به استانداردها به تولید یونیت های دندانپزشکی بسیار مناسب پرداخته اند که همانند یونیت های خارجی است.از لحاظ مناسب بودن قیمت و همچنین کیفیت، یک یونیت دندانپزشکی ایرانی برای خرید کاملاً مناسب است. بسیاری برند های ایرانی در زمینه ی تولید و فروش یونیت دندانپزشکی فعالیت دارند که جزء برندهای معروف در دنیا با عرضه ی بهترین یونیت ها هستند. (برند های معروف یونیت دندانپزشکی)

ویژگی‌های بهترین یونیت دندانپزشکی

✴راحتی دندانپزشک از لحاظ کنترل شرایط دهان و دندان بیمار
✴دسترسی آسان و بی دردسر و سریع به تمامی اینسترومنت‌های مورد نیاز
✴سهولت در تمیز و ضدعفونی کردن
✴دارای ثبات رنگی بالا در برابر مواد شیمیایی ضدعفونی کننده
✴دارای منابع جداگانۀ آب و مواد ضد عفونی کننده به منظور کاستن از تجمع میکرواُرگانیزم‌ها

دیدگاهتان را بنویسید