خانه » اخبار آموزشگاه » تعمیرات سونوگرافی در تبریز

تعمیرات سونوگرافی در تبریز

تعمیرات دستگاه سونوگرافی

با توجه به افزایش قیمت دستگاه های سونوگرافی و همچنین پروب های سونوگرافی  نیاز به برنامه های نگهداشت و سرویس های سالانه آن بیشتر از همیشه احساس می شود(تعمیرات سونوگرافی در تبریز)،ما تخصصی ترین سرویس های تعمیرات دستگاه های سونوگرافی و پروب های سونوگرافی را به شما ارائه خواهیم کرد .

در بیشتر اوقات تعمیر دستگاه های سونوگرافی با مشکلاتی مثل نبود قطعات و یا بالا بودن هزینه های سرویس همراه هست . و با توجه به دستور العمل های شرکت های نمایندگی آن ها مجاز به تعمیر برد های دستگاه نیستند و باید برد های معیوب  دستگاه سونوگرافی را تعویض کنند یا پروب خراب را همچنین تعویض کنند ،که این موارد با هزینه های بالا همراه می باشد.

تعمیرات سونوگرافی در تبریز

آموزش تعمیرات دستگاه سونوگرافی

دستگاه های سونوگرافی دستگاه هایی هستند که با کمک امواج فراصوت بیماری ها را تشخیص می دهند ، با کمک دستگاه سونوگرافی می توانید بافت های زیر جلدی ، عضلات ، اندام های داخلی ، تاتدون ها ، مفصل ها را از طریق امواج فراصوت بررسی کنید و همچنین کاربرد دیگر آن در حاملگی می باشد .

 از سونوگرافی ها برای تشخیص بیماری های چون ؛ بیماری های مغز و اعصاب ، تومور ها ، زنان و زایمان ، بررسی قلب جنین ، بیماری چشم ، خون ریزی مغزی ، تومور عصبی ، بیماری های کبد مانند کیست و آبسه کبدی ، خون ریزی شبکیه چشم ، بیماری قلبی ، دندانپزشکی استفاده می کنند(تعمیرات سونوگرافی در تبریز) .

 دستگاه های سونوگرافی علاوه بر بررسی و تشخیص بیماری های افراد داری کاربرد های درمانی هستند که بسیار کارایی دارند . اگر دستگاه سونوگرافی شما دچار اختلال و نقص فنی شده باشد می توانید با شرکت در دوره های تعمیرات تجهیزات پزشکی تعمیرات ، عیب یابی و نصب انواع تجهیزات پزشکی را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای آموزش ببینید.(تعمیرات سونوگرافی در تبریز)

تعمیرات سونوگرافی در تبریز

دوره آموزش مهندسی پزشکی

شما میتوانید با گذراندن دوره های تخصصی و کاربردی مهندسی پزشکی مهارت خود را در بازار کار بیشتر کنید. روی هم دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی از پر درآمد ترین رشته ها بشمار میرود. آموزش نصب و راه اندازی و تعویض قطعات معیوب لوازم پزشکی از موارد اصلی و مهم میباشد. علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه در بازار کار است.(تعمیرات سونوگرافی در تبریز)

تعمیرات سونوگرافی در تبریز

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاههای مجهز کاسپین زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد. علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد یونیت دندانپزشکی، آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو میباشد.(تعمیرات سونوگرافی در تبریز)

تعمیرات سونوگرافی در تبریز

عیب های رایج دستگاه سونوگرافی

  • روشن نشدن دستگاه sonography
  • نداشتن تصویر در نمایشگر سونوگرافی
  • ارور در دستگاه سونوگرافی هوندا
  • اشکال در کارت های تولید امواج سونو
  • سوختن مرتب فیوز دستگاه  sonography
  • پراب توسط دستگاه شناسایی نمی شود
  • و…

بازارکار تعمیرات تجهیزات پزشکی

بازارکار دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی ، به علت گران و دسترسی سخت به ابزار و وسایل پزشکی، از پر درآمدترین بازارهای تعمیرات است. همچنین شرایط و گزینه های کاری برای تعمیرکاران این حرفه، بسیار بیشتر و آسان تر می‌باشد. برای مثال؛ پس از پایان دوره و اخذ مدرک معتبر بین المللی می‌توانید در شرکت‌های تولید و فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی در بخش‌های تکنسین و یا مدیرت فروش مشغول به کار شوید(تعمیرات سونوگرافی در تبریز).

دیدگاهتان را بنویسید

preloader