خانه » اخبار آموزشگاه » دانلود کتاب تجهیزات پزشکی

دانلود کتاب تجهیزات پزشکی

کتابی که برای دانلود در این مقاله درج شده است حاصل تلاشی است که جهت آشنایی کارآموزن با تجهیزات پزشکی موجود در کلینیک ها و بیمارستان ها و آزمایشگاه ها نگاشته شده است. گستره وسیع تجهیزات بر اساس بشترین کاربرد در بخش های مختلف بیمارستان  یا کلینیک  به چندین بخش شامل  ابزار های معاینات اولیه ،تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات قلبی و تنفسی، دستگاه دیالیز، دستگاه های مانیتورینگ ، ابزار های دندانپزشکی و سایر تجهیزات پزشکی تقسیم میباشد.که علاوه بر معرف همه دستگاه ها به نحوه عملکرد آنها و ایرادیابی وتعمیر آنها نیز آموزش داده میشود. (دانلود کتاب تجهیزات پزشکی)

شما میتوانید علاوه بر مطالعه این کتاب در دوره های آموزشی تعمیر تجهیزات پزشکی و تعمیر تجهیزات دندانپزشکی مجتمع آموزشی آپادانا شرکت کرده و به صورت عملی تعمیر تجهیزات پزشکی را یاد بگیرید . کارآموزان بعد از اتمام دوره قادر به تعمیر انواع تجهزات پزشکی خواهند بود. و بعد از اتمام دوره از طرف آموزشگاه پشتیبانی میشوند.

دانلود کتاب تجهیزات پزشکی

در این دوره آموزش مهارت های ارتباط با مشتری، افزایش درآمد، معرفی راهکارهایی برای افزایش بهره وری در کار و همچنین پشتیبانی رایگان جهت پرسش‌های هنرجویان در حال کار قرار داده ایم. با شرکت در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا میتوانید با همه تجهیزات پزشکی آشنا شده و اصول تعمیراتی آنها را به صورت عملی یاد گرفته و وارد بازارکار شوید. شما میتوانید با شماره چهار رقمی مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. (تعمیر تجهیزات دندانپزشکی)

دیدگاهتان را بنویسید

preloader