خانه » اخبار آموزشگاه » دستگاه هایفو چیست

دستگاه هایفو چیست

پوست انسان با مرور زمان و با قرارگرفتن در شرایط نا به ‌هنجار دچار آسیب شده و طراوت خود را از دست خواهد داد؛ به همین دلیل باید قبل از هر عملی بر روی آن رسیدگی ‌های زیادی را انجام دهند. استفاده از شوینده ‌های مناسب هر شب، استفاده از لوسیون‌ های مختلف، عمل‌ های جراحی، دستگاه ‌های تقویت پوست و غیره از مواردی هستند که متقاضیان از آن برای طراوت و شادابی پوست هایشان استفاده می ‌کنند. هایفو تراپی به عنوان یک روش کاربردی و سازنده برای پوست بسیار مفید بوده و برای ایجاد چین‌ و چروک، از دست رفتن لطافت و بسیاری از موراد دیگر استفاده می ‌شود. (دستگاه هایفو چیست)

هایفو تراپی

هایفو تراپی با استفاده از امواج متمرکز فراصوت قوی کار کرده که با قرارگیری بر روی پوست مانند یک کرم لیفت‌ کننده عمل کرده و پوست را صاف و درخششان می ‌کند. امواج استفاده شده در این دستگاه که در بالا به آن اشاره شد همانند امواج آلتراسوند هستند که در حوزه سونوگرافی نیز از آن استفاده می ‌شود. در هایفوگرافی امواج متمرکز فراصوت به یک ناحیه خاص و کوچک از پوست تابیده شده و عمل کلاژن سازی را بر روی پوست انجام می‌ دهد.

کاربردهای روش هایفو

این روش علاوه بر کاربرد در بازسازی پوست برای نابودی تومور‌های سرطانی نیز استفاده می ‌شود. تاکنون متخصصان آزمایش های بسیاری را بر روی روش هایفو انجام داده تا از صحت مضر بودن آن مطلع شوند که البته در هیچ یک از آزمایش ‌های انجام شده شواهدی مبنی بر خطرناک بودن این روش یافت نشده است. دستگاه هایفو امواج متمرکز فراصوت خود را به لایه سطحی پوست تابانده و آن را مجبور به کلاژن‌ سازی می‌کند.

هایفو و مکانیزم انجام آن

هایفو جز آخرین تکنولوژی های لیفتینگ صورت می باشد . در هایفوتراپیاز دستگاه هایفو در طی یک جلسه برای ، وبدون نیاز به عمل جراحی و بدون درد پوست صورت و گردن کشیده می شود ، و عمل کلاژن سازی در پوست انجام می شود . و همین امر منجر به جوانسازی پوست صورت خواهد شد. در واقع در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند(مافوق صوت) استفاده می شود، این امواج با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز شده و تابانده می شود. (دستگاه هایفو چیست)

دستگاه هایفو چیست

موارد استفاده از هایفوتراپی

  • رفع چین و چروک اطراف چشم
  • بالا کشیدن ابروها
  • لیفت چانه
  • درمان تیرگی و سیاهی دور چشم
  • لیفت گونه ها
  • رفع افتادگی پلک
  • رفع خط خنده
  • از بین بردن خط اخم
  • رفع غبغب
  • لاغری
  • لیفت گردن
  • لیفت پیشانی
  • لیفت صورت
  • زاویه دار کردن فک و مشخص شدن آن
  • درمان منافذ باز پوست

چگونه با هایفو لاغر می‌شویم

هایفوتراپی بر این اصل استوار است که اگر سلول در دمای بالاتر از ۵۶ سانتی گراد در حدود یک ثانیه قرار گیرند، مرگ سلول حتمی است. گرمای اولتراسوند واکنش بافتی دوگانه‌ای را در ناحیه درمان ایجاد می‌کند. از یک طرف سلول‌های چربی ناحیه مورد نظر برای همیشه از بین می‌رود و از طرف دیگر کلاژن پیرامون ناحیه درمان منقبض می‌شود و به این ترتیب از شل شدن بافت پس از درمان جلوگیری می‌شود.

تعمیرات تخصصی هایفو3D و 4D

تعمیر دستگاه های زیبایی ممکن است گاهی فنی و گاهی نیز نرم افزاری باشد ولی عمده مشکلات و اختلالات دستگاه های زیبایی مربوط به لوازم و قطعات یدکی آنهاست که در زیر به چند مورد اشاره میکنیم.

تعمیرات مانیتور هایفو

تمام اطلاعات مهم دستگاه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. به همین دلیل این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است. مهم ترین مشکلی که ممکن است مانیتور دستگاه با آن رو به رو شود، انواع ارور می باشد.

شارژ کارتریج

هر دستگاه با تعداد شات های محدودی عرضه می شود. در صورت سلامت دستگاه می توان پس از اتمام تعداد شات، شارژ کارتریج هایفو را انجام داد. هر چند این کار از طرف سازندگان منع شده است اما هیچ آسیبی به دستگاه شما نمی رساند.

تعمیر پاور دستگاه هایفو

یکی از مشکلات عمده در تعمیرات تخصصی هایفو3D و 4D روشن نشدن دستگاه و اختلال در پاور است، که باید از تامین قطعات کاربردی و تخصصی معتبر و اصل خریداری و حایگزین گردد.

تعیین میران آب کارتریج هایفو

این قطعه که بر روی هندپیس قرار میگیرد وظیفه ی شات زدن را بر عهده دارد، پیزو و کریستال در داخل کارتریج قرار دارند همواره باید در آب غوطه ور باشند تا امواج اولتراسونیک تولید شده به وسیله پیزو به راحتی انتقال پیدا کنند. مخزن داخل کارتریج هایفو باید 3/4 از آب پر شود تا هنگام تراپی در نواحی مختلف امواج اولتراسونیک به راحتی انتقال پیدا کنند. پس چک کردن آب درون آن و تست سلامت این قطعه را فراموش نکنید.

کالیبراسیون

تنظیم و سرویس دستگاه هایفو، اثربخشی آن را تا حد بالایی افزایش می دهد. ما در مرکز مدیکال تک، با تعمیرات تخصصی و کالیبراسیون هایفو3D و 4D و ، طول امواج را برای عملکرد بهتر تنظیم می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader