خانه » اخبار آموزشگاه » دفترچه راهنمای الکتروکاردیوگراف یاشام

دفترچه راهنمای الکتروکاردیوگراف یاشام

دانلود دفترچه راهنمای الکتروکاردیوگراف یاشام

برای دانلود دفترچه راهنمای الکتروکاردیوگراف یاشام روی تصویر پایین کلیک کنید.توانایی خواندن و استفاده از فایل های سرویس منوال ها و تکنیکال منوال ها یکی از مهمترین توانمندی های مورد نیاز تعمیرکاران تجهیزات پزشکی است . امروزه تنها مهندسانی قادر به ادامه کار در حوزه مهندسی تعمیرات هستند که دائم اطلاعات خود را در مورد مدارات و نحوه کارکرد دستگاه های جدید به روز نمایند

 

دانلود دفترچه راهنما

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

آموزشگاه آپادانا مجری دوره های تخصصی آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز ، دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز ، دوره تعمیرات تجهیزات آزمایشگاهی در تبریز. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. شماره تماس چهار رقمی ما(4164-041) تماس مستقیم با کارشناسان ما(09361364164–09393090595)

آموزش رایگان تعمیر تجهیزات پزشکی

با شرکت در سمینار های رایگان آموزشگاه آپادانا با رویگرد های جدید رشته مهندسی پزشکی و تازه های تجهیزات پزشکی آشنا شده و با شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی آماده ورود به بازار کار در این حرفه شوید.

آموزش رایگان تعمیر تجهیزات دندانپزشکی

با شرکت در سمینار های رایگان آموزشگاه آپادانا با رویگرد های جدید رشته مهندسی پزشکی و تازه های دندانپزشکی آشنا شده و با شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی آماده ورود به بازار کار در این حرفه شوید.

دوره های مهندسی پزشکی در تبریز

مجتمع آموزشی آپادانا با همکاری شرکت فنی و مهندسی رکا(مجری تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی) با رویکرد هدفمندانه قدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه مهندسی پزشکی و تعمیرات تجهیزات پزشکی می نماید. این مجموعه با سه شعبه فعال پذیرای کارآموزان گرامی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

preloader