خانه » اخبار آموزشگاه » دوره مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی

دوره مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی

تعمیرات تجهیزات پزشکی

تعمیرات انواع تجهیزات پزشکی شامل اکسیژن ساز، بای پپ و نبولایزر و دیگر دستگاه‌ها توسط تیم مجرب انجام می‌شود اگر مایل هستید که قبل از هر اقدامی اطلاعات بیشتری درباره تعمیرات تجهیزات پزشکی کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی آموزشگاه آپادانا در تبریز شرکت کنید(دوره مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی).

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

ثبت نام دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی آموزشگاه آپادانا در اساس برنامه زمانی تعیین شده صورت می گیرد. اگر علاقمند به گذراندن این دوره ها هستید، نیازی نیست که از شهر خود به تبریز بیایید چراکه آموزشگاه آپادانا اقدام به برگزاری دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی به صورت مجازی  نموده که به صورت ارسال DVD و جزوه می باشد.

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی را می توان کسب مهارت عملی در رشته مهندسی پزشکی در نظر گرفت. در مهندسی پزشکی با تلفیقی از علوم مهندسی برطرف کردن نیازهای پزشکی در زمینه ساخت و نگهداری تجهیزات و نیز ساخت ابزارهای پزشکی برای کاربردهای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها مد نظر می‌باشد.

دوره مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی

این رشته کاربرد علوم فنی و مهندسی است در یاری‌ رساندن به پزشکان در تشخیص و درمان بیماری‌ها.

ثبت نام دوره مجازی تجهیزات پزشکی

جهت ثبت نام در دوره های غیر حضوری آموزشگاه آپادانا ، اطلاعات بیشتر درمورد دوره ها و نحوه ی برگزاری، همچنین مشاوره و استعداد یابی رایگان می توانید با شماره 0414164 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با شماره تلفن 09361364164 در ارتباط باشید.

در آمد شغل تعمیرات تجهیزات پزشکی

تعمیرکاران تجهیزات پزشکی، از درآمد بالایی برخوردار هستند. امروزه خرید و جایگزینی تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی، کار بسیار دشوار و زمان بری است. پزشکان و دندان پزشکان، برای سفارش و دریافت ابزار و وسایل جدید و سالم باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند. این موضوع نیز به دلیل حساسیت بالای مسائل پزشکی قابل چشم پوشی نمی‌باشد.

بیماران گاهی بدون برخی دستگاه ها نمی‌توانند درمان خود را ادمه دهند. به همین دلیل تعمیرکاران تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. این عرصه به دست تعمیرکاران حرفه ای و مجرب خواهد افتاد. با این حال تعمیرات تجهیزات پزشکی شغل و حرفه حساسی است. کوتاهی و سهل انگاری در تعمیرات یا گاهی تعویض یک قطعه ممکن است باعث به خطر افتادن بیماران شود.

علاوه بر اینها تعمیرکاران مجرب باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه ها نیز خواهند شد. اگر بیمارستان یا کلینیک از تعمیرکاران درخواست چکاپ های دوره ای را داشته باشد؛ باعث افزایش عملکرد دستگاه و در کنار آن افزایش کارکرد آن نیز خواهد شد.

همه این دلایل سبب افزایش درآمد این حوزه با وجود کمبود تعمیرکاران خبره، می‌شوند. درآمد به طور کلی به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال؛ مشتری مداری که تاکیید ما، پس از مهارت آموزی بر این مورد می‌باشد. مشتری شما سرمایه شماست. بهتر است مشتریان جدید پیدا کنید. اما فراموش نکنیدغ مشتریان قدیمی شما بسیار مهم تر هستند. آنها زمینه کاری را برای شما فراهم و مسیر را هموارتر خواهند کرد. بنابراین برای حفظ مشتریان خود تلاش کنید.

دوره مجازی تعمیرات تجهیزات پزشکی

دوره آموزش تعمیر بردهای پزشکی

در بخش آموزش تعمیر بردهای پزشکی در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم. سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم پزشکی میپردازیم.

حداقل در کارگاه با ۷ مدل مدار تغذیه آشنا شده و بعد از آن عیب یابی برد را شروع میکنیم. آموزش مسیریابی بردهای تک لایه، دو لایه و چند لایه از مباحث اصلی در کلاس است. ولتاژ گیری برد، نقشه خوانی مدار، مسیریابی قطعات SMD الکترونیکی و بررسی آی سی ها و چیپ ست های کنترلر از اهم تدریس این جلسات است.

آموزش عیب یابی بردهای پزشکی مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی آپادانا با بردهای مختلف تجهیزات پزشکی آشنا شده و روی آنها تمرین عملی انجام میدهید. آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای پزشکی این مباحث را تدریس میکند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

preloader