خانه » اخبار آموزشگاه » آشنایی با پلاسما جت

آشنایی با پلاسما جت

پلاسما جت روشی جدید برای جوان‌سازی پوست است که از طریق دستگاه پلاسماجت انجام می‌شود. با استفاده از این روش فرایند آب‌رسانی به پوست سریع‌تر شده و بنابراین پوست جوانی و شادابی خود را دوباره به دست می‌آورد. با استفاده از روش پلاسما جت می‌توان انواع آسیب‌های پوستی شامل چین و چروک ناشی از افزایش سن، افتادگی‌ها، آکنه و جای زخم و بریدگی را از بین برد. علاوه بر این با استفاده از این روش می‌توان افتادگی‌های پلک و چشم‌ها را برطرف کرد و فرم بینی را نیز زیباتر ساخت. این موارد تنها بخشی از کاربردهای روش پلاسما جت است. (آشنایی با پلاسما جت)

زیباسازی پوست با استفاده از پلاسما جت به‌صورت کاملا سرپایی و بدون نیاز به بستری انجام می‌شود. این روش را می‌توان یکی از روش‌های بدون درد و کم عارضه برای زیباسازی پوست دانست. در این روش نیازی به ایجاد برش در پوست نبوده و کاملا بدون درد است. به همین دلیل پلاسما جت به روشی محبوب و پرکاربرد برای جوان‌سازی پوست تبدیل شده است. روشی که نتایج آن در مدتی کوتاه ظاهر می‌شوند و برای مدتی نسبتا طولانی باقی می‌مانند.

کاربردهای پلاسما جت

پلاسماجت را می‌توان یکی از پرکاربردترین روش‌های جوان‌سازی و زیبایی پوست دانست. روشی که علاوه بر درمان انواع آسیب‌های پوستی نظیر چین و چروک‌ها، آکنه، جای زخم و بریدگی می‌تواند برای رفع افتادگی پلک و اطراف چشم نیز استفاده شود. علاوه بر این می‌توان برای لیفت بینی و اصلاح حالت آن از روش پلاسما جت استفاده کرد. این موضوع برای کسانی که از جراحی می‌ترسند یا نمی‌توانند هزینه زیادی صرف زیبایی پوست خود کنند، بسیار مناسب است.

تفاوت پلاسما تراپی با پلکسر و پلکسر پلاس

پس از دانستن اینکه پلاسما تراپی چیست جالب است بدانید که برخلاف تصور خیلی افراد پلاسما تراپی، پلکسر، پلاسما جت و پلکسر پلاس با هم متفاوتند؛ در واقع هر سه اینها از یک تکنیک و عملکرد به نام پلاسما برای رفع چروک و افتادگی پوست استفاده می کنند. اما در قدرت عملکرد و قیمت دستگاه با یکدیگر متفاوتند. به گونه ای که اگر یک جلسه پلکسر پلاس برای رفع افتادگی پلک به همراه یک جلسه ترمیم جهت دسترسی به نتایج مطلوب کافی باشد در مورد پلاسماجت ممکن است لازم باشد تعداد این جلسات حتی به 10 جلسه نیز برسد تا نتایج دلخواه حاصل شود.

آشنایی با پلاسما جت

ایرادها و خرابیهای رایج دستگاه پلاسماجت سالنی

1 – دستگاه پلاسماجت (دستگاه پلاسما پن) سالنی روشن نمیشود

2 – دستگاه پلاسماجت خروجی ندارد (شات نمیزند)

3 – فیت نشدن سوزن در دستگاه پلاسماجت آرایشگاهی (جا نرفتن سوزن پلاسماجت در دستگاه پلاسماجت )

4 – شارژ نشدن دستگاه پلاسماجت

دیدگاهتان را بنویسید

preloader