خانه » اخبار آموزشگاه » آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

دستگاه لایت کیور دندانپزشکی

با جایگزینی استفاده از انواع کامپوزیت ها به جای آمالگام، لایت کیور دندانپزشکی جز لوازم لاینفک در درمان های ترمیمی می باشد(آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز). در مورد پوسیدگی های دندان، پرکردن فضای دندان ها با کامپوزیت بسیار مرسوم است. کامپوزیت‌‌‌‌های امروزی در ابتدا خمیری شکل هستند و کامپوزیت نوری نامیده می‌شوند. به این دلیل نوری نامیده می شوند که وقتی نور به آنها می رسد شروع به سفت شدن می‌کنند.

این کامپوزیت مخلوطی از مونومرها ساخته شده است که هنگام رسیدن نور به آن به پلیمر که ماده ای است سفت و محکم تبدیل می شود.لذا استفاده از دستگاه لایت کیور برای سفت شدن مواد کامپوزیت می باشد. چون مواد کامپوزیت ها ابتدا خمیری شکل هستند تا دندانپزشکی براحتی بتواند حفره دندان را پر کرده و به آن شکل دلخواه را دهد و سپس توسط دستگاه لایت کیور آنرا محکم و سفت کند.(آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز)

نحوه عملکرد دستگاه لایت کیور

مواد لایت کیور معمولا حاوی آلفا دی کتون (بنزیل یا کامفوروکینون) به عنوان آغاز کننده هستند.نوری با شدت کافی و در دامنه ای خاص برای رساندن آلفا دی کتون به وضعیت تحریک شده ضروری می باشد تا ماده ترمیمی شروع به سخت شدن نماید.

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

موارد تعمیر لایت کیور

  • سوختن لامپ
  • ازکارافتادن کلید خاموش و روشن
  • نرسیدن برق به دستگاه
  • وجود اشکال در برد اصلی دستگاه و سوختن برخی از قطعات آن
  • بروز اشکال در ترانس و عدم کنترل مناسب برق ورودی به دستگاه
  • سوختن یا ازکارافتادن رفلکتور به دلایل فنی
  • آسیب‌دیدن بدنه دستگاه
  • پوسیدگی و قطع شدن سیم دستگاه
  • و …

تعمیرات دستگاه لایت لایت کیور

یکی از موارد مهمی که در تعمیر دستگاه لایت کیور از اهمیت بالایی برخوردار است این است که این دستگاه تخصصی زیر نظر متخصصین مجرب و ماهر تعمیر شود. افرادی که در زمینه تعمیر این دستگاه ها فعالیت دارند علاوه بر تخصص بالا، باید با مدل های گوناگون این دستگاه و تمام تجهیزات و قطعات آن آشنایی کامل داشته باشند.(آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز)

آموزشگاه آپادانا دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز را به صورت صفر تا صد تعمیرات انواع تجهیزات دندانپزشکی نظیر لایت کیور، آمالگامتور و… را به صورت کاملا تخصصی و ویژه  ی بازار کار برای علاقمندان به حوزه  ی تعمیرات و دانشجویان رشته ی مهندسی پزشکی و مکانیک و… برگزار می کند.

تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی ، نیازمند اطلاعات گسترده تری نسبت به سایر رشته های تعمیرات است. به همین منظور آموزشگاه فنی و مهندسی پارسیان  ، این دوره را توسط بهترین اساتید ایران برگزار می‌کند. تمرکز ما در این دوره، بر روی آموزشهای عملی و تخصصی است.

به علاوه این دوره شامل جلساتی جهت آمادگی هنرجویان برای ورود به بازارکار می‌باشد.با وجود اینکه درآمد تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی، بالاست؛ اما این حرفه از رقابت کاری کمی برخوردار است. این مزیتی برای شماست تا بتوانید به راحتی به درجات بالا و شناخته شده نزد مشتریانتان برسید. تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی، همانطور که از نامشان معلوم است ،  نیاز به مراجعه به بیمارستان و کلینیک های اختصاصی و عمومی برای بررسی و عیب یابی دارند.

آموزش تعمیرات لایت کیور در تبریز

بازارکار تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

بازارکار دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی ، به علت گران و دسترسی سخت به ابزار و وسایل پزشکی، از پر درآمدترین بازارهای تعمیرات است.

همچنین شرایط و گزینه های کاری برای تعمیرکاران این حرفه، بسیار بیشتر و آسان تر می‌باشد. برای مثال؛ پس از پایان دوره و اخذ مدرک معتبر بین المللی می‌توانید در شرکت‌های تولید و فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی در بخش‌های تکنسین و یا مدیرت فروش مشغول به کار شوید.

به علت گسترش خدمات آنلاین مشتریان مهمولاً علاقه بیشتری به جست و جو در اپلیکیشن ها و سایت های آنلاین هستند. به همین دلیل شما به عنوان تعمیرکار حرفه ای، می‌توانید به این سایت ها مراجعه نمایید؛ و کار خود را در ارتباط با مشتریان شروع کنید. به این سبب مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.

نحوه ثبت نام آموزش تعمیر تجهیزات دندانپزشکی

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی می توانید یا از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب آموزشگاه یا از طریق واتساپ به شماره 09361364164 یا از طریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی آموزشگاه (4164-041) اقدام به ثبت نام در این دوره آموزشی نمایید.جهت مشاوره رایگان و استعداد یابی شغلی با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

preloader