خانه » اخبار آموزشگاه » آموزش تعمیر یونیت دندانپزشکی در تبریز

آموزش تعمیر یونیت دندانپزشکی در تبریز

آموزش تخصصی تعمیر یونیت دندانپزشکی در تبریز

آموزش تعمیر یونیت دندانپزشکی در تبریز  یکی از دوره های آموزشی آموزشگاه آپادانا می باشد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشبد. اطلاعات مفیدی برایتان گرداوری کرده ایم.

امروزه اهمیت بالای سلامت دهان و دندان ضرورت ارائه خدمات حرفه ای به بیمار را دو چندان کرده و اهمیت به این فاکتور اصلی سلامت، سبب گسترش روزافزون تکنولوژی تجهیزات دندانپزشکی و ابداع انواع یونیت های دندانپزشکی مدرن شده است.

یونیت های دندانپزشکی از بخش های متعددی ساخته شده است که شامل کنسول دندانپزشکی، سینی ابزار، بازوها، پایه، ستون، جعبه الکترونیک، و مدارهای آب و هوا می باشد.در اینجا لازم است اضافه کنیم که باید کار تعمیر و نصب یونیت دندانپزشکی توسط متخصص انجام شود که آموزشگاه آپادانا در تبریزصفر تا صد آموزش تعمیرات یونیت دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی را برای علاقمندان گرد آوری کرده است.

یونیت دندانپزشکی، بخش کلیدی و مهم هرکلینیک دندانپزشکی می باشد که خرابی یا ضعف عملکردی این تجهیز می تواند بر سرعت و عملکرد یک دندانپزشک تاثیر سوء گذاشته و در نتیجه میزان رضایتمندی بیمار از فرآیند انجام درمان کاهش یافته و  نهایتا منجر به کاهش درآمد پزشک خواهد شد.

با توجه به قیمت بالای یونیت دندانپزشکی، ضروری است بصورت منظم و بر اساس چک لیست های استاندارد در دوره های زمانی روزانه، هفتگی، ماهانه، این تجهیزات بازبینی شوند و در صورت بروز هر گونه ایراد یا خرابی ، تعمیرات یونیت دندانپزشکی در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود.

پر واضح است که تعمیر و نگهداری به موقع این تجهیز باعث افزایش ماندگاری یونیت خواهد شد.تعمیرات یونیت دندانپزشکی شامل بخش های الکتریکی ، مکانیکی و پنوماتیک  می باشد، که قبل از شروع فرایند تعمیرات باید دستگاه از هر حیث مورد بازبینی قرار گیرد.

آموزش تعمیر یونیت دندانپزشکی در تبریز

مزایای دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز

استراتزی اساتید آپادانا، تمرکز بر روی کارگاه های عملی و یادگیری کاربردی را در بر دارد. از این رو، کارگاه های آموزشی آپادانا در تبریز از مجهزترین و با کیفیت ترین ابزارآلات برخوردار می‌باشند. ضمن اینکه این دوره ها برای تمامی افراد علاقه مند، مناسب است. بنابراین هیچ محدودیت سنی و جنستی برای دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی وجود ندارد.

از جمله مزیت های دیگر آموزشگاه آپادانا در تبریز، معرفی هنرجویان به بازارهای کار و معرفی هنرجویان مشتاق برای کارآموزی است.آموزشگاه آپادانا نسبت به یادگیری هنرجویان خود، مسئول است. به همین دلیل این دوره برای هنرجویانی که موفق به یادگیری کامل نشدند؛ قابل تکرار خواهد بود. هنرجویان می‌توانند از کمک پشتیبانان جهت پاسخ به پرسش هایشان در هر زمانی برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader