خانه » اخبار آموزشگاه » اخذ نمایندگی شرکت های تجهیزات پزشکی

اخذ نمایندگی شرکت های تجهیزات پزشکی

تجهیزات و ملزومات پزشکی نقش مهمی در سلامت و ایمنی جامعه ایفا می کنند. بنابراین این کالاها بایستی توسط افراد حقیقی و حقوقی صاحب صلاحیت تهیه و به بازار عرضه گردند. جهت تاسیس یک شرکت تجهیزات پزشکی، اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح ضروری است. تجهیزات پزشکی با سلامت مردم در ارتباط است، لازم است که نظارت ویژه و حساب شده ای بر روی تولید، واردات و فروش این تجهیزات وجود داشته باشد. به عبارتی دیگر، افرادی که قصد تولید، فروش یا واردات اقلام پزشکی را دارند، می‌بایست تحت نظر یک سازمان معتبر اقدام به این کار کنند. در کشور ایران این نظارت از طرف اداره کل تجهیزات پزشکی صورت می‌گیرد. (اخذ نمایندگی شرکت های تجهیزات پزشکی)

تجهیزات پزشکی شامل موارد زیر زیر می باشد

تجهیزات پزشکی برای تشخیص بیماری‌ها و همچنین درمان و پیشگیری از آن به کار می‌رود. انواع وسایل تجهیزات پزشکی طبق دسته بندی سازمان غذا و داروی آمریکا شامل سه سطح است که این تقسیم بندی بر اساس تاثیر آن بر روی سلامت فرد است.

اخذ نمایندگی شرکت های تجهیزات پزشکی

 

فروش تجهیزات پزشکی

راه اندازی یک فروشگاه حضوری یا آنلاین، نیازمند آشنایی با قوانین و مهارت‌های فروش و بازرگانی است. تجهیزات پزشکی به دلیل حساسیت بالا و نظارت نهادهای مربوط به حوزه سلامت، فرد را نیازمند به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می‌نماید. بنابراین اگر فردی قصد تاسیس بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی را دارد، شرایط حکم می‌کند تا در مورد این لوازم، برند، کیفیت و تامین کننده مربوطه اطلاعات کافی داشته باشد تا بهتر به مردم خدمت رسانی کند.

اخذ مجوز تجهیزات پزشکی

فروش، تولید و واردات تجهیزات پزشکی می‌بایست مراحل اخذ مجوز از اداره تجهیزات پزشکی را طی کند. برای ثبت یک شرکت تجهیزات پزشکی، می‌بایست وارد سامانه imed شوید و مدارک لازم را به سامانه ارائه دهید. این مراحل به طور کامل در کلاس های تعمیر تجهیزات پزشکی در مجتمع آموزشی آپادانا به طور کامل اموزش داده خواهد شد.

نحوه اخذ نمایندگی تجهیزات پزشکی

یک شرکت تجهیزات پزشکی پس از ثبت شرکت، ممکن است نیاز به اخذ نمایندگی از برندهای تولید کننه تجهیزات پزشکی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader