خانه » اخبار آموزشگاه » تعمیرات الکتروشوک primedic

تعمیرات الکتروشوک primedic

آموزش صفر تا صد تعمیرات الکتروشوک primedic

دستگاه الکترو شوک (تعمیرات الکتروشوک primedic) انرژی خود را از باطری بزرگ داخلی که دارد تامین می کند ، مقدار استفاده ی الکتروشوک از باطری برای شارژ کردن یک خازن پرحجم از 5 تا 400 ژول انرژی مصرف می کند ، الکترو شوک دارای دو قطعه ی فلزی که الکترود نام دارد می باشد که به دستگاه متصل شده اند و روی سینه فرد گذاشته می شوند.

از الکترو شوک برای بیمارانی استفاده می کنند که قادر به تحمل مصرف دارو نیستند و همچنین کاربرد دیگر آن برای افراد سالخورده ای است که به دلیل مشکلات جسمی نمی توانند از داروهای جدید استفاده کنند می باشد . درنتیجه دستگاه های الکتروشوک انرژی الکتریکی را از طریق الکترود ها در فاصله ی چند هزارم ثانیه با ولتاژ بالا تخلیه می کنند و موجب دپولاریزاسیون سلول های قلبی می شوند .

نکته ی مهمی که برای شما بسیار نکته ی مهمی می باشد این است که در صورت خرابی و یا ایجاد نقص در دستگاه الکتروشوک نگران هزینه ی بالا آن نباشید زیرا آموزشگاه آپادانا در تبریز با  ارائه ی آموزش های جامع و کاربردی ویژه بازار کار در طی دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی، صفر تا صد تعمیرات تجهیزات پزشکی را برای علاقمندان به این هوزه در کارگاه های مجهز آموزش می دهد.(تعمیرات الکتروشوک primedic)

تعمیرات الکتروشوک primedic

    تغذیه این دستگاه با کمک یک باطری بزرگ است که به منظور شارژ نمودن یک خازن با حجم زیاد 5 الی 400 ژول انرژی مورد نیاز می باشد همچنین از دو صفحه فلزی به نام الکترود برخوردار می باشد که بر روی سینه بیمار نصب می گردد. دستگاه مذکور از اجزای مختلفی از قبیل مجموعه ای از مدارها، سیم ها، خازن ها، مقاومت ها و دیگر قطعات الکترونیکی طراحی و ساخته شده است.

هنگامی که بیمار به دلایلی همچون سالخوردگی، ضعف جسمانی زیاد و مصرف داروهای متعدد نمی‌ تواند از داروهای جدید استفاده نماید از این دستگاه استفاده می شود با کمک دستگاه الکتروشوک جریان الکتریکی با ولتاژ بالا فقط در فاصله چند میلی ثانیه به بدن بیمار انتقال می یابد تا بدین طریق سلول های قلبی او دپولاریزه گردد.

دستگاه الکتروشوک یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین دستگاه ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها به شمار می آید که اگر با مواردی از قبیل مشکل:

  • تعمیر دستگاه الکتروشوکدر باطری و عدم ذخیره مناسب انرژی الکتریکی
  • تعمیر دستگاه الکتروشوکسوختن خازن ها و قطعات الکترونیکی روی برد دستگاه
  • تعمیر دستگاه الکتروشوکمشکل در سیستم شارژ و دشارژ دستگاه
  • تعمیر دستگاه الکتروشوکقطعی سیم ها و اتصالات داخلی دستگاه
  • تعمیر دستگاه الکتروشوکبروز مشکل در نمایشگر دستگاه
  • تعمیر دستگاه الکتروشوکفرسوده شدن ولوم ها و دکمه های دستگاه
  • تعمیر دستگاه الکتروشوکفرسوده شدن و جرم گرفتگی الکترودها

    مواجه گردد نیاز به تعمیر فوری دارد. خرید، نگهداری و تعمیر الکتروشوک از هزینه بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل نیاز است تا برای تعمیر الکتروشوک به مراکزی که دارای سابقه درخشان و در زمینه تعمیرات دارای مجوز هستند مراجعه گردد.(تعمیرات الکتروشوک primedic)

تعمیرات الکتروشوک primedic

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

تعمیرات تجهیزات پزشکی یکی از پردرآمدترین زمینه‌های فعالیت در بازار کار این روزها به حساب می‌آید. آموزش نصب و راه اندازی قطعات پزشکی و تعمیرات آن‌ها عمده‌ترین زمینه فعالیت متخصصان این حوزه است. هنرجویان پس از گذراندن دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانا در تبریز و کسب مدارک معتبر از این آموزشگاه می‌توانند در شرکت‌های تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی مشغول به کار شوند.

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی بر دو حوزه تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک تجهیزات پزشکی تمرکز دارد که عمده تمرکز بر تعمیرات برد این تجهیزات است.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader