خانه » اخبار آموزشگاه » ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی

ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی

ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی

مهندسی پزشکی یکی از تازه ترین رشته هایی است که قدم به عرصه دنیای تکنولوژی جهانی گذاشته است. این رشته در جهت کاربرد علوم فنی و مهندسی در یاری رساندن به پزشکان برای تشخیص و درمان هرچه بهتر بیماری ها تاثیر بسزایی دارد. هدف اصلی برگزاری دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانادر تبریز، تربیت نیروهای متخصص در زمینه آشنایی، عیب یابی و تعمیرات تجهیزات پزشکی می باشد.

حوزه فعالیت این رشته مطالعه ساختار بدن انسان به صورت سیستمیک، کشف قوانین فیزیکی و معادلات ریاضی حاکم بر اجزاء سیستم، فهم رابطه بین آنها، مدلسازی این فرایندها و بررسی تأثیر بیماری بر روی این ساختار منظم و به تبع آن ارائه روش های تشخیصی و درمانی مفیدتر برای بهبود بیماری ها می باشد.

مهندسی پزشکی در گام های اولیه به بهره برداری، تعمیر ، پشتیبانی، نگهداری، تنظیم و استاندارد سازی دستگاه ها می پردازد. در مراحل تخصصی تر و بالاتر این رشته، شاهد توسعه، ارتقاء و بهبود دستگاه های پزشکی و حتی طراحی و ساخت یک دستگاه خواهیم بود.

ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی

بازار کار دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی

فراگیران پس از پایان دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی می توانند در شرکت های تجهیزات پزشکی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی مشغول به کار شوند.

نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی مهندسی پزشکی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی مهندسی پزشکی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا 0414164 و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ: 09393090595 و یا از طریق دایرکت اینستاگرام: ircas.ir می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید.

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

ثبت نام دوره تجهیزات پزشکی

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

آموزشگاه آپادانا در تبریز در راستای برگزاری دوره های آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی برای علاقمندان بخصوص مهندسان و دانشجویان رشته مهندسی پزشکی, دانشجویان رشته مهندسی برق,دانشجویان رشته مهندسی مکانیک,دندانپزشکان و….. قصد دارد در این دوره ی آموزشی اقدام به برگزاری جامع ترین و کامل ترین دوره ی آموزش تخصصی عیب یابی و تعمیرات تجهیزات پزشکی نماید.

حوزه مهندسی پزشکی به دنبال برطرف کردن نیازهای پزشکی در زمینه طراحی، ساخت و نگهداری تجهیزات و ابزارهای پزشکی در زمینه طراحی، ساخت و نگهداری تجهیزات و ابزارهای پزشکی برای کاربردهای پیشگیری و تشخیص و درمان بیماریها به کمک علوم مهندسی است.

مهندسی پزشکی یک تخصص بین رشته ای است که علاوه بر کاربردهای زیاد آن در تشخیص و درمان، ارتباط بسیاری با علوم دیگر دارد، این امر باعث افزایش پیچیدگی و جذابیت حوزه مهندسی پزشکی شده است.

نکات ضروری در بررسی خرابی تجهیزات پزشکی

بعضی از نکات امکان خرابی دستگاهها و تجهیزات پزشکی را کاهش می دهند و سبب افزایش عمر دیتگاههای پزشکی می شوند. دریافت اطلاعات فنی مورد نیاز تکنسین ها و کارکنان مراکز درمانی نیز به افزایش طول عمر مفید دستگاهها و تجهیزات پزشکی کمک خواهد کرد.

برخی از دستگاهها و تجهیزات پزشکی که بیش از همه مورد ارزیابی تکنسین های فنی و تعمیرکاران این قبیل دستگاهها و تجهیزات قرار می گیرند عبارتند از: دستگاه فشارسنج، دماسنج طبی، گوشی پزشکی، چراغ قوه، اتوسکوپ، رتینوسکوپ و ترازو و…. است. در این مقاله قصد داریم درباره فشارسنج و انواع و موارد و صدمات آن با هم صحبت کنیم. از جمله فشارسنج های موجود در بازار فشارسنج جیوه ای، فشارسنج عقربه ای، فشارسنج جیوه ای می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader