خانه » مطالب عمومی » مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی

مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی

مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی

برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاههای مجهز آپادانا زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد(مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی). علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره آموزش تعمیر لوازم پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد یونیت دندانپزشکی، آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو میباشد.

مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی نیز یکی از بهترین دوره های حوزه ی پزشکی است که در آموزشگاه آپادانا در حال برگزاری است.با توجه به پیشرفت فناوری و پیدایش دستگاه های جدید در انواع های مختلف افزاد میتوانند با توجه به رنج قیمت دستگاه مورد نظرشان را خریداری کنند.(مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی)

این دستگاه ها ممکن است با توجه به مشکلاتی همچون استفاده زیاد،ضربه خوردن،آب خوردگی،نوسانات جریان برق و یا استفاده نادرست دچار خرابی یا مشکلاتی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند . پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی کار دشواری است که بتواند به بهترین نحو و با گارانتی تعمیرات دستگاه بتواند تجهیزات پزشکی را انجام دهد.

لذا شما میتوانید به یک مرکز آموزش حرفه ای  تعمیرات تجهیزات پزشکی مراجعه نمائید و از صفر تاصد تعمیرات تجهیزات پزشکی را یاد بگیرید و بعد از اتمام دوره میتوانید وارد بازار کار شوید و صاحب کسب و کار خود شوید .(مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی)

از مهم ترین  و ضروری ترین دستگاه های تجهیزات پزشکی میتوان به دستگاه نوار قلب یا همان  ECG  میباشد که برای هر مرکز این دستگاه حیاتی میباشد و در صورت هر گونه خرابی یا ایراد باید سریعا تعمیر و رفع ایراد شود . تعمیر دستگاه های تعمیرات تجهیزات پزشکی به دلیل حساسیت های بالایی که دارد و فنی بودن تعمیرات آن قیمت بالایی دارد لذا شما میتوانید با گذراندن دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانا در تبریز درآمد عالی و قابل قبولی در آینده داشته باشید .

مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی

دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی

اگر علاقه مند به ورود به بازار کار تعمیرات انواع تجهیزات و لوازم پزشکی می باشید، می توانید در دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانا شرکت کنید. این دوره آموزشی شما را به یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای تبدیل می کند که تمامی تجهیزات پزشکی را به طور کامل می شناسد، می تواند آن ها را عیب یابی کند و سپس به رفع عیب و تعمیر آن ها بپردازد.

دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی یکی از دوره های عملی و پروژه محور آموزشگاه آپادانا در تبریز می باشد. در طول این دوره آموزشی شما با انواع تجهیزات پزشکی و به خصوص با بردهای این دستگاه ها سر و کار دارید و نحوه عیب یابی و تعمیر این تجهیزات را در حین عمل می آموزید. این مساله موجب می شود شما بتوانید بلافاصله بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شده و با انجام تعمیرات این دستگاه ها به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.

علاوه بر این ها شما برای شرکت در دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی نیازی به دانش قبلی یا تجربه عملی در این زمینه ندارید. چرا که ما تمامی پیش نیاز های مورد نظر برای این کار را به شما آموزش می دهیم.(مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی)

مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی

سرفصل های دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی

  • آشنایی با الکترونیک مقدماتی والمان های الکترونیکی و کاربرد آنها
  • آشنایی با استاندارد های تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با فشار سنج های آنالوگ و دیجیتال
  • انواع تجهیزات معاینه عمومی
  • پالس اکسی متر
  • نبولایزر
  • پمپ تشک مواج
  • دستگاه نوار قلبی ecg و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با الکترونیک پیشرفته آشنایی و ایرادیابی تکمیلی و تعمیرات برد های الکترونیکی
  • آشنایی با مونتاژ قطعات SMD
  • آشنایی با سرویس منوآل و یوزر منوآل های تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با انواع پمپ سرنگ و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با انواع پمپ سرم و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با انواع الکتروشوک و اصول تعمیراتی آنها
  • نمونه عملی تعمیرات دستگاه های مشتری در محیط واقعی
  • آشنایی با روش های بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با نحوه ثبت شرکت ها ، قوانین مالیاتی و..

مدرک فنی حرفه ای تعمیرات تجهیزات پزشکی

با شرکت در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانا در تبریز در پایان دوره در صورت قبولی در آزمون یک گواهی معتبر بین المللی صادر می شود ، که شما می تونید این مدرک را به عنوان رزومه برای رشته خود در نظر بگیرید.(مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی)

مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی

آینده شغلی تعمیر تجهیزات پزشکی

بازار کار تکنسین‌های پزشکی در مقایسه با سایر رشته‌های مهندسی دیگر، مطلوب‌تر است، چون وسایل و تجهیزاتی که در حیطه پزشکی استفاده می‌شوند، عموماً ارزش اقتصادی بالایی دارند؛ برای مثال اگر قیمت یک سیستم کامپیوتر عادی حدود ۱۵ میلیون تومان در نظر بگیریم، قیمت تجهیزات پزشکی چیزی حدود ده برابر آن‌ها قیمت دارند؛ در نتیجه، مسئولان بهداشت و رؤسای بیمارستان‌ها ارزش زیادی برای حفظ و نگهداری صحیح این وسایل و ابزار قائل‌اند. بسیاری از این ابزار، تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی از کشورهای دیگر به ایران وارد می‌شوند.

وجود چند تکنسین تجهیزات پزشکی در هر مرکز مراقب‌های بهداشتی و درمانی، لازم و ضروری است، چون این افراد در تعمیر هر نوع ابزار پزشکی مهارت داشته و این مهارت مانع ازکارافتادن این وسایل خواهد شد.(مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی)

اگر بخواهیم به‌طورکلی وسایلی که متخصصین تکنسین تجهیزات پزشکی با آن‌ها سروکار دارند را نام ببریم، می‌توانیم به مانیتورهای اطلاعات بیماران، تجهیزات تشخیصی همچون ام‌آرآی، سی‌تی‌اسکن، تجهیزات پرتودرمانی، میزهای عامل کنترل صوتی یا پیج، ویلچر یا صندلی‌های چرخ‌دار، واکرها، ابزارهای مورداستفاده در درمان بیماری‌ها؛ مانند: انواع لیزرها و انواع گارنی، اشاره کنیم.

البته عده‌ای از تکنسین‌های تجهیزات بیومدیک، افزون بر تعمیرات اجباری ناشی از تخریب قسمتی از دستگاه‌ها، طبق یک برنامه زمانی مشخص، نظارت کلی روی وسایل و ابزارها را انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که تجهیزات به‌درستی تعمیر شده و به‌خوبی عمل می‌کنند.(مهاجرت با مدرک تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی)

دیدگاهتان را بنویسید

preloader