خانه » الکترونیک و تعمیرات » آموزش تعمیرات الکتروشوک BEXEN

آموزش تعمیرات الکتروشوک BEXEN

دوره آموزش تخصصی تعمیرات الکتروشوک BEXEN

هم زمان با هر ضربان قلب که منجر به پر و خالی شدن قلب و گردش خون می شود، یک الگوی منظم و هماهنگ الکتریکی در قلب و در سلول های ماهیچه قلب اتفاق می افتد(آموزش تعمیرات الکتروشوک BEXEN). هنگامی که به هر دلیلی این الگوی الکتریکی بر اساس ناهماهنگی(فیبریلاسیون) تغییر می کند، انقباض ماهیچه های قلب نامتعادل شده و خون پمپ نمی شود.

این عمل موجب کاهش فشار خون، کمبود اکسیژن، آسیب ماهیچه قلبی و مرگ نابهنگام می شود. در چنین شرایطی لازم است ضربان قلب به صورت مصنوعی ایجاد شود و عملکرد قلب به حالت نرمال برگردد. به این منظور از دستگاه الکتروشوک یا دفیبریلاتور استفاده می شود.

این دستگاه در بخش های مختلف مراکز درمانی به خصوص بخش اورژانس و مراقبت های ویژه استفاده می شود. علاوه بر این از مدل پرتابل آن در آمبولانس و در حین رساندن بیمار به مراکز درمانی کمک گرفته می شود.از آن جای که دستگاه دفیبریلاتور در مواقع بسیار حساس در تماس نزدیک بیمار است، از لحاظ صحت عملکرد دارای اهمیت ویژه ای است به طوری که خطا یا نقص عملکرد آن به مرگ بیمار منجر می شود.

آموزش تعمیرات الکتروشوک BEXEN

دفیبریلاسیون ممکن است به علل متعدد مانند اعمال نامناسب تکنیک احیاء قلبی ریوی(CPR)، اشتباه اپراتور و باتری های معیوب یا خالی شده با موفقیت انجام نشود. هم چنین شایع ترین مشکل در استفاده از دفیبریلاتورها، سوختگی های پوستی در محل اتصال الکترود ها است که در صورت تکرار شوک، عمیق تر نیز می شود.(آموزش تعمیرات الکتروشوک BEXEN)

جهت جلوگیری از این ضایعه لازم است، که کاربران از تماس مستقیم الکترودها با پوست اجتناب کنند. ولتاژ بالای روی پدال ها، در سطح تخلیه به شدت خطرناک و احتمالا مرگبار است، بنابراین هرگز نباید با آن تماس پیدا کرد مگر هنگام اطمینان از خاموشی و یا بدون بار بودن دستگاه. هم چنین عمل دفیبریلاسیون هیچ گاه نباید به تنهایی انجام شود. باید فرد دومی حاضر باشد تا در صورت نیاز، عملیات CPR را انجام دهد.(آموزش تعمیرات الکتروشوک BEXEN)

آموزشگاه آپادانا در رابطه با تعمیرات تجهیزات پزشکی به ویژه دستگاه های الکتروشوک ، نوار قلب و …. دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی را برگزار میکند. علاقمندان به دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی می توانند از طریق شماره تماس 0414164 با مشاورین آموزشگاه در ارتباط باشند.

آموزش تعمیرات الکتروشوک BEXEN

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاههای مجهز آپادانا زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد. علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است. بیشترین تاکید در آموزش تعمیر لوازم پزشکی تعمیرات برد دستگاههای پزشکی میباشد. در اصل این دوره شامل آموزش تعمیر برد یونیت دندانپزشکی، آموزش تعمیر برد دستگاه سی تی اسکن، آموزش تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی، تعمیر تجهیزات بیمارستانی، دستگاه آندوسکوپی، آموزش تعمیر دستگاه الکتروشوک و تعمیرات اتوکلاو میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader