خانه » اخبار آموزشگاه » آموزش تعمیر اتوکلاو در تبریز

آموزش تعمیر اتوکلاو در تبریز

آموزش تخصصی و صفرتاصد  تعمیر اتوکلاو در تبریز

عیب یابی دستگاه اتوکلاو نیازمند شناخت دقیق این دستگاه است(آموزش تعمیر اتوکلاو در تبریز). اتوکلاو یا دستگاه استریل سازی، وسیله ای است که ضد عفونی کردن را با استفاده از حرارت به همراه بخار و فشار انجام می دهد. این دستگاه با استفاده از ایجاد شرایط محیطی مناسب، دما و فشار بالا، عمل استریلیزاسیون را انجام می دهد.

اتوکلاو هم می تواند مانند سایر دستگاه دچار مشکلات و خطاهایی شود. بنابراین لازم است ضمن آشنایی با اجزای مختلف دستگاه، خطا های رایجی که هر دستگاه ممکن است با آن مواجه شود را بدانید. گاهی اوقات تعمیر اتوکلاو بسیار ساده و توسط اپراتور قابل انجام است. فقط کافی است مشکلات رایج اتوکلاو را شناخت. برای همین منظور خطا های رایج اتوکلاو و شیوه رفع آن ها در این مقاله معرفی شده اند.

اتوکلاو ها از ابزارهای مهم در مراکز درمانی می باشند که برای استریل تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد ، اتوکلاو ها با استفاده از دما و فشار بالا استریل را انجام می دهند و به همین دلیل برای استریل ابزاری که به دما و فشار بالا حساس هستند توصیه نمی شود .

آموزش تعمیر اتوکلاو در تبریز

اتوکلاو ها دارای سه کلاس N و S و B می باشند و بر اساس این کلاس ها اتوکلاو را طبقه بندی می کنند ، نوع دیگر این دستگاه ها اتوکلاو های آزمایشگاهی هستند که استریل مواد و ابزار آزمایشگاهی کاربرد دارد . اتوکلاو ها دارای وزن های مختلفی هستند که به نوع کاری که انجام می دهند بستگی دارد .

همچنین لازم به ذکر است که بدانید آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تخصص ماست و آموزشگاه آپادانا آمادگی کامل برای آموزش تعمیرات دستگاه اتوکلاو و تجهیزات پزشکی را دارد و شما می توانید برای آگاهی و اطمینان بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و از تجربیات آن ها باخبر شوید .

دوره آموزش  تعمیرات تجهیزات پزشکی ویژه بازار کار

برای تعمیرات تجهیزات پزشکی داشتن مهارت های فنی از الزامات است. با این وجود از دیگر مهارت های مورد نیاز متخصصین این حرفه، روش های برقراری ارتباط و مدیریت زمان می‌باشند. علاوه بر اینها شرکت ها، بیمارستان ها و سایر موسسات مشابه، باید به راحتی بتوانند به تجهیزات دسترسی داشته باشند. همچنین باید تجهیزات آنها از کارایی بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل پیدا کردن یک فرد متخصص برای تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

آموزش تعمیر اتوکلاو در تبریز

و از تمام موارد گفته شده مهم تر، سرعت تعمیرات در این حرفه اهمیت دوچندانی دارد. به علت سروکار داشتن با بیماران یا موقعیت‌های اورژانسی، تعمیرات در اسرع وقت باید صورت بگیرند. اینکار موجب جلب رضایت مشتری نیز خواهد شد.  تمام موارد بالا در غالب نکاتی در جلسات دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی آموزشگاه آپادانا ارائه خواهند شد.

تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی یکی از پردرآمدترین مشاغل کشور می باشد. امروزه با افزایش قیمت دلار ، وجود تحریم ها، خرید و جایگزینی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به آسانی نمی‌باشد. به همین جهت تعمیرات و نگهداری این تجهیزات ارزش والایی یافته است. برخلاف آنچه که به نظر می‌رسد؛ یادگیری اسامی و ظاهر پیچیده تجهیزات بسیار آسان می‌باشد.

 درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بسیار مناسب است. یعنی برای تعمیر هر دستگاه می‌توان تا سی درصد قیمت اصلی دستگاه را دریافت کرد. با احتساب متوسط، تعمیرات روزانه یک دستگاه و کارکرد 25 روزه و متوسط دریافت 500 هزار تومان از هر دستگاه حداقل دریافتی ماهانه دوازده میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader