خانه » الکترونیک و تعمیرات » آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز

آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز

فشارخون یکی ازعلایم حیاتی مهم بدن انسان بوده و اطلاعات مهمی درمورد سلامتی بدست می دهد. اندازه گیری فشارخون،بوسیله دستگاه فشارسنج انجام میشود و شیوه ها و روشهای ظریفی دارد که در هنگام اندازه گیری فشار ماکزیمم و مینیمم می بایست رعایت شوند.فردی که فشارخون رااندازه میگیرد بایدبا این شیوه ها و روشها آشنایی کامل داشته باشد؛ درغیراینصورت یک اشتباه کوچک ممکن است به کسب اطلاعات ناصحیح درباره مقدار فشار خون اندازه گیری شده منجر شود(آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز).

دستگاه فشارخون چیست؟

برای اینکه خون درشریانها یا اعضای بدن جاری شود و مواد غذایی را به اعضای مختلف بدن برساند، نیاز به نیرویی دارد که این نیرو فشارخون نام دارد و مولدآن قلب است. قلب خون را به طور مداوم به داخل دو شریان عمدة بدن، به نام آئورت وشریان ششی پمپ میکند(آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز).

ازآنجا که پمپ کردن خون توسط قلب به داخل شریانها نبض داراست، فشارخون شریانی بین دوسطح حداکثر و حداقل در نوسان است. سطح حداکثر یا سطح سیستولی درزمان انقباض قلب وسطح حداقل یا دیاستولی در زمان استراحت قلب بوجود می آید(آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز).

دستگاه اندازه گیری فشارخون

دستگاه اندازه گیری فشارخون یک وسیله ضروری در تشخیص پزشکی است. این دستگاهها انواع مختلفی دارد: جیوه ای، عقربه ای و دیجیتال

هرکدام از این دستگاهها مزایا و معایب خاص خود را دارند که به آنها اشاره می کنیم:

    فشار سنجهای جیوه ایی:این فشارسنجها دقت بالایی داشته و قیمت آنها نیز متوسط محسوب می شود.اما شرایط نگهداری آنها مشکل بوده و در صورت عدم بستن شیر جیوه پس از هربار اندازه گیری امکان تخلیه جیوه درون مخزن آن وجود دارد که با توجه به سمی بودن جیوه مشکلاتی برای کاربر می تواند ایجاد شود

    فشار سنجهای عقربه ایی: این فشار سنجها نیز دقت خوبی داشته و قیمت آنها از مقادیر بسیار پایین تا قیمتهای نسبتا بالا را شامل می شود. که مدلهای قیمت بالای آن علاوه بر دقت بسیار زیاد و کیفیت ساخت مناسب معمولا ضد ضربه و ضد آب هم هستند. با توجه به این موارد بیشترین نوع فشار سنج موجود در بازار نیز و پر کاربرد ترین آنها محسوب می شود(آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز).

    فشارسنجهای اتوماتیک (دیجیتال) :دقت این فشار سنجها بالا نبوده( به دقت نمونه های جیوه ایی و عقربه ایی) اما به دلیل کاربری ساده و قیمت مناسب آنها بعنوان فشار سنج خانگی بسیار متداول هستند. در دو نوع بازویی و مچی در بازار موجود بوده که نوع بازویی آن از دقت بالاتری نسبت به مدل مچی برخوردار است.

فشارسنج عقربه‌ای

گیج اندازه گیر این نوع از فشار سنج دارای بالشتکهایی از هوا بوده که در اثر پر شدن کاف فشار داخل بالشتک نیز زیاد شده و موجب حرکت کردن بالشتک می شود. این حرکت به محوری منتقل شده که محور به عقربه دستگاه متصل است. و فشار هوا عقربه را روی صفحه مُدرج حرکت می‌دهد که هر درجهٔآن معمولا نشانگر دو میلیمترجیوه‌ است(آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز).

فشارسنج دیجیتال

از آنجا که در موارد نادر دستگاه‌های دیجیتالی و خودکار فشارخون را اشتباه محاسبه می‌کنند، همیشه ترجیح داده می‌شود که از فشارسنج جیوه‌ای استفاده شود و استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی تنها برای بیمارانی توصیه می‌شود که توانایی استفاده از این وسایل استاندارد را ندارند(آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز).

آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز

دستگاه فشارخون شما نیاز به تعمیر دارد؟ فراموش نکنید که در تبریز، سه شعبه فعال برای تعمیر دستگاه فشارخون منتظر شما هستند:

آموزشگاه آپادانا: با تیم متخصص و تجربه، آموزشگاه آپادانا در خدمت تعمیر و تعویض دستگاه فشارخون شماست. 🩺💼

آدرس: [تبریز خیابان آزادی، خیابان جدیری جنوبی، روبه روی سوپر مارکت آتا، ساختمان 17]

آموزشگاه کاسپین: با سال‌ها تجربه در تعمیر دستگاه‌های پزشکی، آموزشگاه کاسپین به تعمیر دستگاه فشارخون شما اقدام می‌کند. 🛠️⚙️

آدرس: [چهراراه ابوریحان به سمت لاله،طبقه فوقانی دفترخانه 185]

آموزشگاه پارسیان: با تخصص در تعمیرات دقیق و کارآمد، آموزشگاه پارسیان آماده خدمت‌رسانی به دستگاه فشارخون شماست. 🧰🔧

آدرس: [سه راهی طالقانی،به سمت طالقانی، روبه روی مصلی، طبقه فوقانی انتشارات اختر]

آدرس تعمیر دستگاه فشار خون در تبریز

پیشنهاد می شود جهت آشتایی با موضوع مقاله آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader