خانه » مطالب عمومی » آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب، آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، یکی از موضوعات حیاتی و مهم در صنعت پزشکی است که باید با دقت و صحیح انجام شود. در شهر بناب نیز، مراکز و آموزشگاه‌هایی وجود دارند که به آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی می‌پردازند(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب).

این آموزشگاه‌ها با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، دانشجویان را در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی آموزش می‌دهند. این آموزشگاه‌ها توانسته‌اند نیروهای متخصص و ماهری را در این زمینه تربیت کنند که در تعمیرات تجهیزات پزشکی، به خوبی مسلط هستند و می‌توانند تجهیزات پزشکی را با کیفیت بالا تعمیر کنند(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب).

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب

دوره آموزشی تعمیرات برد

دوره آموزشی عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی بر اساس استاندارد بین المللی و تحلیل مهندسی مدار به سه روش کاربردی(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب)
1. روش تزریق فرکانس و مشاهده شکل موج ها
2. روش اهمی و دیود چک
3. روش ولتاژ گیری نقاط تست (TP)

دوره تعمیر برد در بناب

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی یکی از مهمترین مباحث در صنعت پزشکی است که نیازمند آموزش صحیح و دقیق می باشد. در شهر سنندج نیز مراکز و آموزشگاه‌هایی وجود دارند که به آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی می پردازند. به دلیل اهمیت این موضوع، یادگیری و به روزرسانی مهارت های لازم برای تعمیر تجهیزات پزشکی بسیار ضروری است. این موضوع باعث افزایش اطمینان و رضایت بیماران و همچنین کاهش هزینه ها و نیاز به تعویض تجهیزات پزشکی می شود.(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب).

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب

با یادگیری روش اصولی عیب یابی مدار با استفاده از تجهیزات تست و اندازه گیری، تمامی بردها قابل تعمیر خواهند بود:

تعمیراینورتر و درایو بصورت کاملا” تخصصی
تعمیرتجهیزات صنعتی و کارخانجات
تعمیر تجهیزات پزشکی و تصویربرداری
تعمیربرد ماشین آلات راهسازی و لکوموتیو
تعمیربرد انواع اینورتر و درایو در توان های مختلف
تعمیر برد الکترونیک انواع تجهیزات لیزر کلینیکی و پزشکی
تعمیربرد آسانسور
تعمیربرد دستگاهای CNC
تعمیر انواع برد لوازم خانگی ( یخچال ساید، کولر گازی ،ماشین لباسشویی و …)
تعمیر برد دستگاههای جوش Mosfet و IGBT
تعمیربرد سیستم های صوتی و تصویری
تعمیربرد کامپیوتر انواع خودرو ( ECU )
تعمیر مادربوردهای صنعتی
تعمیر انواع کنترلر ماشین آلات صنعتی

تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

تعمیرات تجهیزات پزشکی یکی از پردرآمدترین زمینه‌های فعالیت در بازار کار این روزها به حساب می‌آید. آموزش نصب و راه اندازی قطعات پزشکی و تعمیرات آن‌ها عمده‌ترین زمینه فعالیت متخصصان این حوزه است. هنرجویان پس از گذراندن این دوره در مجموعه کاردانش و کسب مدارک معتبر از این آموزشگاه می‌توانند در شرکت‌های تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی مشغول به کار شوند.

این دوره بر دو حوزه تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک تجهیزات پزشکی تمرکز دارد که عمده تمرکز بر تعمیرات برد این تجهیزات است(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب).

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در بناب

دیدگاهتان را بنویسید

preloader