خانه » اخبار آموزشگاه » خرابی های رایج تشک مواج

خرابی های رایج تشک مواج

خرابی های رایج تشک مواج

تشک مواج دارای دو پایه تردد هواست تا هوا در زیر آن تردد داشته باشد و به پمپ فشار نیاید که نسوزد، داخل بدنه پمپ یک موتور دیده می شود این موتور دارای دو ضربه زن آهنی در دو سمت خود به همراه دو پلاستیک دایره ای شکل هوا را به داخل پمپ وارد می‌کنند تشکیل شده است طرز کار پمپ به این صورت است که آهنربا مغناطیسی این دو بازو را که پلاستیک ها روی سر آنها سوار هستند به سمت خود می کشد. (خرابی های رایج تشک مواج)

این کار را با سرعت انجام داده و تولید هوا می کند. هوا از یکی از خروجی ها به سمت تشک مواج رفته و باعث باد کردن سلولها می شود قسمت بعدی یک سوئیچ است کار سوئیچ قطع باد در یکی از لاین ها و انتقال باد به لاین دیگر شلنگ پمپ تشک مواج است، در حقیقت سوئیچ است که باعث می شود سلول ها یک در میان پر و خالی شود در صورت خراب شدن پمپ تشک مواج باید قسمت پریز برق را چک کرد.

بعضی از پمپ های تشک مواج یک فیوز اطمینان قرار دارد که برق مازاد را در خود گرفته و قطع می شود برق به داخل پمپ تشک مواج نیاید.قسمت بعدی که در خرابی پمپ تشک باید چه کرد سیم برق اتصال دهنده پریز به پمپ تشک مواج می باشد.در صورت خراب شدن سیم و یا ضربه و خورده شدن این قطعی به وجود خواهد آمد، امکان دارد فیوز داخل بدنه پمپ تشک باشد، خرابی دیگر پمپ تشک پارگی پلاستیک های انتقال باد و ضربه گیر های داخل بدنه پمپ تشک می باشد.

این پلاستیک ها در هر دقیقه هزار بار فعالیت دارند و معمولا پس از یک سال استفاده دائم دچار فرسودگی می شود قسمت بعدی که احتمال خرابی را دارد بازوهای ضربه زن می باشند این بازوها توسط آهنربا باید به سمت داخل کشیده میشود خرابی یا از آهنربا و یا از بازوها می باشد، یکی از مواردی که اکثر تشک های مواج بعد از دوسال خراب میشوند کند شدن حرکت موتور داخلی تشکیل باشد. موتور داخلی به کل مجموعه داخل بدنه پمپ تشک مواج می‌گویند.

در صورتی که این سیستم خراب شود.این قسمت از دو لاین تشکیل شده است احتمال اینکه شلنگ ها در مسیر خود دچار کیپ شدگی شوند می باشد به همین دلیل باید شلنگ را از بدنه تشک و از پمپ در آورد و در آن دمید، اگر باد به راحتی خارج شد یعنی شیلنگ سالم است آخرین قسمت چک جهت عدم خرابی پمپ تشک مواج بدنه تشک است این احتمال وجود دارد که بدنه سوراخ شده باشد و پمپ باد قسمتی از باد را به بیرون بدهد به همین دلیل به تشک خوب کار نکند و باد و خالی نشود که احساس خراب شدن پمپ تشک به شما داده شود.

انواع تشک مواج

  • تشک سلولی
  • تشک تخم مرغی

تعمیر نشتی در تشک مواج

ابتدا محل نشتی را پیدا کنید. سپس اطراف سوراخ را تمیز کنید و اجازه دهید که خشک شود. آنگاه مقداری از چسب را روی سوراخ اضافه کنید. در آخر بعد از خشک شدن چسب یک قطعه ی سنگین را روی قسمت سوراخ قرار دهید و برای چند ساعت اجازه دهید که بماند. (خرابی های رایج تشک مواج)

خرابی های رایج تشک مواج

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

در تعمیرات تجهیزات پزشکی تجربه حرف اول را میزند. دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، و تعمیر تجهیزات دندانپزشکی از دوره های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا میباشد به همین منظور آموزشگاه آپادانا، این دوره را توسط بهترین اساتید ایران برگزار می‌کند. تمرکز ما در این دوره، بر روی آموزشهای عملی و تخصصی است. به علاوه این دوره شامل جلساتی جهت آمادگی هنرجویان برای ورود به بازارکار می‌باشد. و بعد از اتمام دوره پشتیبانی از کارآموزان به صورت رایگان میباشد. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی)

با وجود اینکه درآمد دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، بالاست؛ اما این حرفه از رقابت کاری کمی برخوردار است. این مزیتی برای شماست تا بتوانید به راحتی به درجات بالا و شناخته شده نزد مشتریانتان برسید. تجهیزات دندانپزشکی، همانطور که از نامشان معلوم است. نیاز به مراجعه به بیمارستان و کلینیک های اختصاصی و عمومی برای بررسی و عیب یابی دارند. با اینحال اگر در جامعه پزشکی شناخته شوید؛ از بازارکار قوی برخوردار خواهید شد. (دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دنداپزشکی)

در این دوره آموزش مهارت های ارتباط با مشتری، افزایش درآمد، معرفی راهکارهایی برای افزایش بهره وری در کار و همچنین پشتیبانی رایگان جهت پرسش‌های هنرجویان در حال کار قرار داده ایم. با شرکت در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا میتوانید با همه تجهیزات پزشکی آشنا شده و اصول تعمیراتی آنها را به صورت عملی یاد گرفته و وارد بازارکار شوید. شما میتوانید با شماره چهار رقمی مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. (تعمیر تجهیزات دندانپزشکی)

دیدگاهتان را بنویسید

preloader