خانه » مهندسی پزشکی » درآمد تعمیر تجهیزات پزشکی

درآمد تعمیر تجهیزات پزشکی

درآمد تعمیر تجهیزات پزشکی

ورود به بازار کار تجهیزات پزشکی، می تواند یکی از پرسودترین کارها و مشاغل نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا باشد. اصولا مشاغلی که با سلامت و جان انسان ها در ارتباط است، بازار کار خوبی در تمام دنیا دارد. دانشجویان و فارغ التحصیلانی که به تازگی جذب این بازار می شوند، کم کم می فهمند که این بازار بسیار وسیع بوده و جای کار دارد. اگر شما هم دانشجوی رشته ی مهندسی پزشکی هستید و یا علاقه مندید که در این زمینه شغلی دست و پا کنید، توصیه می کنیم حتمادر دوره های تعمیر تجهیزات پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا شرکت کنید. (درآمد تعمیر تجهیزات پزشکی)

فرصت های شغلی تجهیزات پزشکی

رشته ی مهندسی پزشکی، یکی از رشته های نوپا در دنیا می باشد که عمر زیادی از آن نمی گذرد. بازار کار مهندسی پزشکی نیز بازاری وسیع و پر سودی است که این روزها حسابی داغ است. افرادی که به عنوان مهندس پزشکی در دانشگاه آموزش می بینند، بعد از فارغ التحصیلی می توانند وارد بازار کار تعمیر تجهیزات پزشکی شوند.ولی از آنجاییکه در دانشگاه ها تدریس بیشتر به صورت تئوری می باشد نیاز به شرکت در دوره های تعمیر تجهیزات پزشکی به صورت عملی در آموزشگاه های معتبر را دارند.

که مجتمع آموزشی آپادانا یکی از بهترین آموزشگاه ها در تبریز میباشد که کارآموزان بعد از اتمام دوره گواهی بین المللی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و معتبر دریافت کرده و ، می توانند وارد بازار کار شوند. درآمد این رشته بسیار زیاد است و متخصصان حرفه ای آن در ایران، کم هستند. پس رشته ی بسیار خوبی است. آینده ی شغلی تکنسین تجهیزات پزشکی و یا ورود به بازار کار مهندسی پزشکی، بسیار پول ساز است. افرادی که وارد این بازار می شوند، می توانند یک شغل با حاشیه امن بسیار بالا برای خود داشته باشند.

اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی و یا دولتی از طریق برگزاری آزمون و یا مصاحبه، در پی جذب افرادی هستند که در تعمیر تجهیزات پزشکی، مهارت داشته باشند. البته این کار، فقط به افراد دانشگاهی محدود نمی شود. گاهی برخی از موسسات آموزشی و حتی مراکز فنی و حرفه ای در کشور، به دنبال جذب افرادی هستند که به این کار علاقه مند باشند و به آن ها آموزش دهند. (درآمد تعمیر تجهیزات پزشکی)

درآمد تعمیر تجهیزات پزشکی

کار تعمیرکار تجهیزات پزشکی

  • تجهیزات پزشکی یا مرتبط با ناکارآمدی را با رعایت مشخصات سازنده و با استفاده از ابزارهای تست و آنالیز بازرسی و آزمایش کنید.
  • قطعات یا تجهیزات را با پیروی از دستورالعمل‌های سازنده و تکنیک‌های عیب‌یابی، با استفاده از ابزارهای دستی، ابزار برقی یا دستگاه‌های اندازه‌گیری آزمایش یا کالیبره کنید.
  • سوابق نگهداری، تعمیر و به روز رسانی مورد نیاز تجهیزات را نگه دارید.
  • تعمیر و نگهداری یا خدمات پیشگیرانه مانند تمیز کردن، روغن کاری یا تنظیم تجهیزات را انجام دهید.
  • آزمایش، ارزیابی و طبقه بندی تجهیزات پزشکی اضافی یا در حال استفاده و تعیین قابلیت سرویس دهی، وضعیت و نحوه استفاده، مطابق با مقررات.
  • تجهیزات پزشکی یا محیط ساختاری مرکز را بررسی کنید و استفاده مناسب از تجهیزات را برای محافظت از بیماران و کارکنان در برابر خطرات الکتریکی یا مکانیکی و اطمینان از رعایت مقررات ایمنی بررسی کنید.
  • تجهیزات خراب را جدا کنید و قطعات معیوب مانند موتورها، کلاچ ها یا ترانسفورماتورها را جدا کنید، تعمیر کنید یا جایگزین کنید.
  • برنامه ریزی و اجرای تکالیف کاری با استفاده از نقشه ها، نقشه های شماتیک، کتابچه راهنمای فنی، نمودارهای سیم کشی، یا برگه های جریان مایع یا هوا، با پیروی از مقررات، دستورالعمل ها، یا سایر دستورالعمل های تجویز شده در صورت لزوم.
  • لحیم کاری اتصالات شل، با استفاده از لحیم کاری آهن.
  • جستجو در کاتالوگ ها یا لیست قطعات تعمیری برای یافتن منابع برای قطعات تعمیر، درخواست قطعات و ثبت رسید آنها.
  • عملکرد صحیح یا نگهداری پیشگیرانه تجهیزات پزشکی را برای پرسنل توضیح دهید یا نشان دهید.
  • مشارکت با تخصص برای توسعه روش های عملیاتی استاندارد تعمیر و نگهداری پزشکی.
  • ارزیابی مشخصات فنی برای شناسایی تجهیزات یا سیستم هایی که برای استفاده مورد نظر و خرید احتمالی مناسب هستند، بر اساس مشخصات، نیازهای کاربر یا الزامات فنی.
  • برای حفظ دانش فعلی، دستورالعمل های فنی را مطالعه کنید یا در جلسات آموزشی ارائه شده توسط سازندگان تجهیزات شرکت کنید.
  • محاسبه توان و فضای مورد نیاز برای نصب تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی یا مرتبط و نصب واحدها مطابق با مشخصات سازنده.
  • نظارت یا مشاوره به پرسنل زیردست.
  • ساخت، لباس پوشیدن، یا جایگزینی قطعات یا اقلام عمده جدید برای اصلاح تجهیزات برای برآوردن نیازهای عملیاتی یا تحقیقاتی منحصر به فرد، کار بر اساس سفارشات شغلی، طرح‌ها، سفارش‌های اصلاح، نمونه‌ها یا بحث با مقامات عملیاتی.
  • تجهیزات تعمیرگاه، مبلمان فلزی یا تجهیزات بیمارستانی، از جمله جوشکاری قطعات شکسته یا تعویض قطعات گمشده، یا آوردن اقلام به مغازه محلی برای تعمیرات اساسی.
  • با استفاده از عبارات جبری و فرمول های استاندارد، محاسبات مربوط به بار مورد نیاز سیم کشی یا تجهیزات را انجام دهید. (درآمد تعمیر تجهیزات پزشکی)

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

در تعمیرات تجهیزات پزشکی تجربه حرف اول را میزند. دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، و تعمیر تجهیزات دندانپزشکی از دوره های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا میباشد به همین منظور آموزشگاه آپادانا، این دوره را توسط بهترین اساتید ایران برگزار می‌کند. تمرکز ما در این دوره، بر روی آموزشهای عملی و تخصصی است. به علاوه این دوره شامل جلساتی جهت آمادگی هنرجویان برای ورود به بازارکار می‌باشد. و بعد از اتمام دوره پشتیبانی از کارآموزان به صورت رایگان میباشد. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی)

با وجود اینکه درآمد دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، بالاست؛ اما این حرفه از رقابت کاری کمی برخوردار است. این مزیتی برای شماست تا بتوانید به راحتی به درجات بالا و شناخته شده نزد مشتریانتان برسید. تجهیزات دندانپزشکی، همانطور که از نامشان معلوم است. نیاز به مراجعه به بیمارستان و کلینیک های اختصاصی و عمومی برای بررسی و عیب یابی دارند. با اینحال اگر در جامعه پزشکی شناخته شوید؛ از بازارکار قوی برخوردار خواهید شد. (دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دنداپزشکی)

در این دوره آموزش مهارت های ارتباط با مشتری، افزایش درآمد، معرفی راهکارهایی برای افزایش بهره وری در کار و همچنین پشتیبانی رایگان جهت پرسش‌های هنرجویان در حال کار قرار داده ایم. با شرکت در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا میتوانید با همه تجهیزات پزشکی آشنا شده و اصول تعمیراتی آنها را به صورت عملی یاد گرفته و وارد بازارکار شوید. شما میتوانید با شماره چهار رقمی مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. (تعمیر تجهیزات دندانپزشکی)

دیدگاهتان را بنویسید

preloader