خانه » اخبار آموزشگاه » آشنایی با دستگاه سونوگرافی vivid

آشنایی با دستگاه سونوگرافی vivid

آشنایی با دستگاه سونوگرافی vivid

دستگاه سونوگرافی vivid3 ge از تصویربرداری جریان رنگ با نرخ فریم بسیار بالا تا اتصال DICOM نوآوری های جدید را ارائه می دهد که کیفیت تصویر و مراقبت از بیمار را افزایش می دهد. به عنوان نسل بعدی فناوری GE ، Vivid 3 PRO و EXPERT از معماری سیستم جدیدی به نام TruScan بهره می برند که روش کاملاً جدیدی را برای مشاهده تصاویر قلب به شکل واقعی را برای آنها فراهم می کند. TruScan یک نرم افزار فشرده و پلت فرم تصویربرداری از سونوگرافی است که قدرت محاسباتی عالی ، قابلیت های دستکاری تصویر ، انعطاف پذیری گردش کار و قابلیت ارتقا محصول را برای پزشکان فراهم می کند(آشنایی با دستگاه سونوگرافی vivid).

دستگاه اکوکاردیوگرافی GE vivid قابلیت تصویربرداری هارمونیک بافت قلب را دارد. این محصول قابلیت ترکیب فضایی یا CrossXbeam دارد و با برخورداری از فناوری SRI می تواند لکه های تصاویر را کاهش دهد. این محصول قابلیت تصویربرداری خودکار در حالت B را دارد. این دستگاه اکو در حالت داپلر قابلیت انتخاب خودکار تصویر دارد. از قابلیت های دیگر GE vivid می توان به قدرت زوم نوشتاری اشاره نمود. این دستگاه از حالت سه گانه پیشتیبانی می کند و از آپشن IMT خودکار نیز برخوردار است و قابلیت اندازه گیری خودکار B/M/D را دارد(آشنایی با دستگاه سونوگرافی vivid).

این دستگاه اکوکاردیوگرافی قابلیت تهیه تصویر زنده هم زمان در دو حالت B/BC را دارد. یکی دیگر از مزایای آن، تجهیز آن به سیستم هوشمند یا دستیار اسکن است. این دستگاه دارای فایل داده خام است و در تهیه گزارش از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است(آشنایی با دستگاه سونوگرافی vivid).

ثبت نام دوره های تعمیر تجهیزات پزشکی

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز می توانید یا از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب آموزشگاه یا از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۶۱۳۶۴۱۶۴ یا از طریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی آموزشگاه (۴۱۶۴-۰۴۱) اقدام به ثبت نام در این دوره آموزشی نمایید.جهت مشاوره رایگان و استعداد یابی شغلی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader