خانه » مطالب عمومی » آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در اردبیل

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در اردبیل

جوانانی که درصدد رسیدن به پیشرفتهای علمی هستندو در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، با پشتکار و توانایی برای توسعه و ارتقای علم تلاش می‌کنند(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در اردبیل).

سیداسماعیل صفوی در این دوره تعمیرات بیان کرد:

مرحله نخست با رویکرد ارائه آموزشهای تخصصی تجهیزات پزشکی جنرال بیمارستانی و با عنوان کارگاه آموزش تخصصی و نگهداشت تجهیزات پزشکی کلینیکی و بیمارستانی در حال برگزاری است(آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در اردبیل).

وی بیان کرد: مهارت‌آموزان با کلیه اصول و فنون روشهای نگهداشت، عیب‌یابی و تعمیرات آنها به صورت کاملا کاربردی مسلط می‌شوند به نحوی که قادر خواهند بود با تکیه بر دانش علمی و فنی کسب شده و با اعتماد به نفس کامل در فضای کسب و کار شروع به فعالیت کنند و در کارگاه آموزش تخصصی و ورکشاپهای تمرینی بدون هیچ محدودیتی با تمام تجهیزات کار و تمرین می‌کنند.

صفوی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی علاوه بر توانمندسازی دانشجویان کمک به ایجاد تشکیل بنگاههای اقتصادی مرتبط است.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در اردبیل

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در اردبیل

مدیر کارگروه استان اردبیل با اشاره به این‌که بعد از کارگاه آموزش تخصصی تعمیرات تجهیزات پزشکی آزمونهای تئوری – عملی برگزار می‌شود، گفت:
برای نخستین بار در کشور سنجش مهارت مدیریت زمان و مدیریت بحران و استرس در مواجه با چالشهایی که در حین آزمون عملی ایجاد می‌شود و در پایان گواهینامه رسمی برای قبول شوندگان از سازمان فنی و حرفه‌ای و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران و صادر خواهد شد.

وی افزود: مهارت‌آموزان پس از گذراندن این کارگاههای آموزشی و شرکت در آزمونهای مهارتی، می‌توانند همین عنوان کارگاه آموزشی را به صورت رایگان در هر کجای کشور که توسط کنسرسیوم پارس آوات بی.ام.ای و در قالب تور آموزش کشوری در حال برگزاری است شرکت کرده و از مزایای ورکشاپ تمرینی بهره‌مند شوند.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در اردبیل

چگونه یک تعمیرکار حرفه ای در تعمیر تجهیزات پزشکی بشویم؟

زمانی که نیاز به تعمیرات تجهیزات پزشکی دارید، همیشه باید به دنبال بهترین و با تجربه‌ترین افراد باشید. تعمیرات تجهیزات پزشکی یک فرآیند بسیار فنی است که به مهارت‌های تعمیر، تخصص فنی و دانش پزشکی نیاز دارد. برخی از مواردی که در انتخاب تکنسین تعمیرات پزشکی باید در نظر بگیرید:

قابلیت اطمینان
داشتن مهارت حل مسئله
جزئی نگر
دانش فنی

وقتی صحبت از قابلیت اطمینان در صنعت پزشکی می‌شود، وقت‌شناسی و ثبات بسیار مهم است. تفاوت بین به موقع و دیرهنگام می‌تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد. تکنسین شما باید همیشه به موقع باشد، بداند که چه کاری انجام می‌دهند و هر چقدر هم تعمیرات تجهیزات پزشکی پیچیده یا دشوار باشد، کار را انجام خواهم داد.

آیا همکاری با تکنسین آسان است؟ بهترین تکنسین‌ها می‌دانند که ممکن است با خدماتی که ارائه می‌دهند، زندگی دیگران را نجات دهند. یک انسان به ماشینی نیاز دارد که دوباره بتواند به زندگی عادی خود برگردد. آن‌ها در محیط‌های پر استرس کار می‌کنند و برنامه کاری دقیقی دارند.

اغلب، یک تکنسین می‌داند که مشکل دقیق تجهیزات پزشکی چیست. این زمانی که توانایی حل مسئله و دانش تخصصی یک تکنسین ماهر تجهیزات پزشکی تعمیرات وارد عمل می‌شود. شما باید به دنبال تکنسین‌هایی باشید که می‌توانند مشکلات شناخته شده را تعمیر کنند و همچنین می‌توانند بسیاری از مشکلاتی را شناسایی کنند که ممکن است در مورد تجهیزات رخ دهد.

برخی تجهیزات پزشکی قطعات پیچیده‌ای از ماشین آلات هستند که از قطعات کوچکی تشکیل شده‌اند که هر کدام عملکرد خاص خود را انجام می‌دهند. هنگامی که نیاز به تعمیرات تجهیزات پزشکی احساس می‌شود، هر یک از آن قطعات کوچک ممکن است دچار مشکل شود. بهترین تکنسین‌های دقیق گرا می‌توانند حتی کوچک‌ترین ناهنجاری‌ها را در دستگاهی شناسایی کنند که در حال سرویس دهی هستند.

تعمیر تجهیزات پزشکی نه تنها از قطعات مکانیکی تشکیل شده اند، بلکه از برنامه‌های کامپیوتری دقیقی نیز تشکیل شده‌اند که برای عملکرد آن‌ها لازم است. یک تکنسین می‌تواند مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را حل کند که ممکن است پیش بیاید.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در اردبیل

دیدگاهتان را بنویسید

preloader