خانه » اخبار آموزشگاه » استخدام در شركت تجهيزات پزشكی

استخدام در شركت تجهيزات پزشكی

استخدام در شركت تجهيزات پزشكی

اگر میخواهید وارد بازار کار تعمیرات شوید باید  در دوره های مهندسی پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا شرکت کنید. مجتمع آموزشی آپادانا با بیش از ۱۳ سال سابقه و ۳ شعبه فعال در تبریز آماده ارائه خدمات آموزشی و معرفی به کار رایگان میباشد. با شرکت در این دوره با همه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و تجهیزات بیمارستانی و … به طور کامل آشنا شده و به صورت عملی با تعمیرات آنها آشنا مشوند و بعد از اتمام دوره قادر به تعمیر خواهند بود.بعد از اتمام دوره گواهی بین المللی تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای صادر میشود و کارآموزان به صورت رایگان میتوانند از پشیبانی بعد از دوره استفاده کنند. (استخدام در شركت تجهيزات پزشكی)

 

استخدام در شركت تجهيزات پزشكی

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، و تعمیر تجهیزات دندانپزشکی از دوره های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا میباشد به همین منظور آموزشگاه آپادانا، این دوره را توسط بهترین اساتید ایران برگزار می‌کند. تمرکز ما در این دوره، بر روی آموزشهای عملی و تخصصی است. به علاوه این دوره شامل جلساتی جهت آمادگی هنرجویان برای ورود به بازارکار می‌باشد. و بعد از اتمام دوره پشتیبانی از کارآموزان به صورت رایگان میباشد. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی)

با وجود اینکه درآمد دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، بالاست؛ اما این حرفه از رقابت کاری کمی برخوردار است. این مزیتی برای شماست تا بتوانید به راحتی به درجات بالا و شناخته شده نزد مشتریانتان برسید. تجهیزات دندانپزشکی، همانطور که از نامشان معلوم است. نیاز به مراجعه به بیمارستان و کلینیک های اختصاصی و عمومی برای بررسی و عیب یابی دارند. با اینحال اگر در جامعه پزشکی شناخته شوید؛ از بازارکار قوی برخوردار خواهید شد. (دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دنداپزشکی)

در این دوره آموزش مهارت های ارتباط با مشتری، افزایش درآمد، معرفی راهکارهایی برای افزایش بهره وری در کار و همچنین پشتیبانی رایگان جهت پرسش‌های هنرجویان در حال کار قرار داده ایم. با شرکت در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا میتوانید با همه تجهیزات پزشکی آشنا شده و اصول تعمیراتی آنها را به صورت عملی یاد گرفته و وارد بازارکار شوید. شما میتوانید با شماره چهار رقمی مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. (تعمیر تجهیزات دندانپزشکی)

دیدگاهتان را بنویسید

preloader