خانه » اخبار آموزشگاه » تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در تبریز

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در تبریز

دستگاه اکسیژن ساز چیست

دستگاه اکسیژن ساز یا همان تغلیظ کننده (غلیظ کننده) اکسیژن یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی می باشد که اکسیژن مورد نیاز بیماران را (بیمارانی که سطح اکسیژن یا SPO2 خون شان پایین است) با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص به طور مستمر تامین می کند(تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در تبریز). توجه به این نکته حایز اهمیت می باشد که استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص ویژه ندارد.

دستگاه اکسیژن ساز چگونه کار می کند

دستگاه اکسیژن ساز با کپسول اکسیژن که اکسیژن مایع یا گاز را ارائه می دهد یکی نیست بلکه دستگاهی است که هوای اطراف را جذب می کند و نیتروژن آن را فیلتر می کند.یک لوله نازک از دستگاه به سمت صورت می رود و از طریق دو شاخک باز زیر سوراخ های بینی، اکسیژن تصفیه شده به فرد می دهد. برخی از افراد برای دریافت اکسیژن با غلظت بیشتر از ماسک صورت استفاده می کنند.

دو نوع دستگاه اکسیژن ساز وجود دارد: یک مدل بزرگتر که می توانید در خانه از آن استفاده کنید و یک مدل سبک تر و قابل حمل که می توانید در حال حرکت از آن استفاده کنید.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز

در علم پزشکی تجهیزات و دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از آن ها نقش خاصی را در بهبود و کنترل سلامت بیمار دارند. یکی از دستگاه های کاربردی و مهم در علم پزشکی دستگاه اکسیژن ساز است که برای نفس کشیدن برخی از بیماران بسیار حیاتی است. این دستگاه توسط برندهای مختلفی تولید می شود، اما هر چه برند نیز معتبر باشد گاهی اوقات به تعمیر نیاز پیدا می کند.(تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در تبریز)

برای تعمیرات دستگاه اکسیژن باید یکی از مراکز مهم را انتخاب کرد تا بدون آسیب به قسمت های دیگر، دستگاه تعمیر شود. اگر این دستگاه شما معیوب شده است با ما همراه باشید تا شما را با این دستگاه و تعمیرات آن آشنا سازیم.

آموزش تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز در تبریز

شما می توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز در آموزشگاه آپادانا به یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید و پس از گذراندن دوره قادر به تعمیر تمامی این دستگاه ها و ورود سریع به بازار کار می باشید.(تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در تبریز)

ما در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی تمامی موارد کلی و جزئی را در نظر گرفته ایم و اساتیدی که این تعمیرات را به شما آموزش می دهند، این کار را به صورت عملی و پروژه محور انجام می دهند و در حین آموزش تمامی نکات و فوت و فن های مربوط به تعمیرات دستگاه های اکسیژن ساز را به شما آموزش خواهند داد.

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در تبریز

ثبت نام در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزشگاه اپادانا در تبریز دره های اشتغال محور زیادی را جهت رشد و توسعه ی کسب و کار ومهلارت های فردی شما برگزار می کند.ثبت نام در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی به چند روش امکان پذیر است، شما می توانید جهت ثبت نام،مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد دوره و همچنین استعداد یابی رایگان با شماره تلفن 0414164 و یا از طریق واتساپ با شماره 09361364164 در ارتباط باشید.

بازارکار تعمیرات تجهیزات پزشکی

بازارکار دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی، به علت گران و دسترسی سخت به ابزار و وسایل پزشکی، از پر درآمدترین بازارهای تعمیرات است. همچنین شرایط و گزینه های کاری برای تعمیرکاران این حرفه، بسیار بیشتر و آسان تر می‌باشد. برای مثال؛ پس از پایان دوره و اخذ مدرک معتبر بین المللی می‌توانید در شرکت‌های تولید و فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی در بخش‌های تکنسین و یا مدیرت فروش مشغول به کار شوید.

به علت گسترش خدمات آنلاین مشتریان مهمولاً علاقه بیشتری به جست و جو در اپلیکیشن ها و سایت های آنلاین هستند. به همین دلیل شما به عنوان تعمیرکار حرفه ای، می‌توانید به این سایت ها مراجعه نمایید؛ و کار خود را در ارتباط با مشتریان شروع کنید. به این سبب مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader