خانه » اخبار آموزشگاه » درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بیشتره یا دندانپزشکی؟

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بیشتره یا دندانپزشکی؟

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بیشتره یا دندانپزشکی

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بیشتره یا دندانپزشکی؟ ورود به بازار کار تجهیزات پزشکی، می تواند یکی از پرسودترین کارها و مشاغل نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا باشد. اصولا مشاغلی که با سلامت و جان انسان ها در ارتباط است، بازار کار خوبی در تمام دنیا دارد.

دانشجویان و فارغ التحصیلانی که به تازگی جذب این بازار می شوند، کم کم می فهمند که این بازار بسیار وسیع بوده و جای کار دارد. اگر شما هم دانشجوی رشته ی مهندسی پزشکی هستید و یا علاقه مندید که در این زمینه شغلی دست و پا کنید، توصیه می کنیم حتما تا انتهای این مطلب را بخوانید.

همانطور که پیشتر ذکر کردیم؛ تعمیرکاران تجهیزات پزشکی، از درآمد بالایی برخوردار هستند. امروزه خرید و جایگزینی تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی، کار بسیار دشوار و زمان بری است. پزشکان و دندان پزشکان، برای سفارش و دریافت ابزار و وسایل جدید و سالم باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند. این موضوع نیز به دلیل حساسیت بالای مسائل پزشکی قابل چشم پوشی نمی‌باشد.

بیماران گاهی بدون برخی دستگاه ها نمی‌توانند درمان خود را ادمه دهند. به همین دلیل تعمیرکاران تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. این عرصه به دست تعمیرکاران حرفه ای و مجرب خواهد افتاد. با این حال تعمیرات تجهیزات پزشکی شغل و حرفه حساسی است. کوتاهی و سهل انگاری در تعمیرات یا گاهی تعویض یک قطعه ممکن است باعث به خطر افتادن بیماران شود.(درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بیشتره یا دندانپزشکی؟)

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بیشتره یا دندانپزشکی؟

علاوه بر اینها تعمیرکاران مجرب باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه ها نیز خواهند شد. اگر بیمارستان یا کلینیک از تعمیرکاران درخواست چکاپ های دوره ای را داشته باشد؛ باعث افزایش عملکرد دستگاه و در کنار آن افزایش کارکرد آن نیز خواهد شد.

همه این دلایل سبب افزایش درآمد این حوزه با وجود کمبود تعمیرکاران خبره، می‌شوند. درآمد به طور کلی به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال؛ مشتری مداری که تاکید ما، پس از مهارت آموزی بر این مورد می‌باشد. مشتری شما سرمایه شماست. بهتر است مشتریان جدید پیدا کنید. اما فراموش نکنید مشتریان قدیمی شما بسیار مهم تر هستند. آنها زمینه کاری را برای شما فراهم و مسیر را هموارتر خواهند کرد. بنابراین برای حفظ مشتریان خود تلاش کنید.

نکته اصلی میزان درآمد تعمرات تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی است. درآمد تعمیرکاران تجهیزات پزشکی به طور متوسط، 8 تا 15 میلیون تومان می‌باشد. درآمد روزانه تعمیرکاران در شرایط متوسط، حدود 500 هزار تومان خواهد بود. البته این آمار در شرایطی است؛ که تعمیرکاران حدود 25 روز در ماه کار کنند. یعنی حداقل دریافت تعمیرکاران به صورت ماهانه، 12 میلیون بابت عیب یابی هر دستگاه خواهد بود.

درآمد تعمیرات تجهیزات پزشکی بیشتره یا دندانپزشکی؟

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی که در آموزشگاه آپادانا در تبریز در حال برگزاری است یکی از بهترین دوره های این مجموعه است که با اساتید مجرب و با تجربه برای شما عزیزان تدریس میشود.شاید برای شما سوال پیش بیاید که ممکن است این دوره نیاز به پیش نیاز داشته باشد و یا برای یادگیری تعمیرات تجهیزات پزشکی مدرک خاصی نیاز است.

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانا در تبریز آموزش صفر تا صد این دوره است که نیازی به پیش نیاز ندارید و به راحتی میتوانید پس از اموزش مدرک فنی حرفه ای خود را دریافت نمائید و شروع به کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید