خانه » مهندسی پزشکی » دوره های تجهیزات پزشکی فنی و حرفه ای

دوره های تجهیزات پزشکی فنی و حرفه ای

دوره های تجهیزات پزشکی فنی و حرفه ای

تعمیرات تجهیزات پزشکی یکی از پردرآمدترین زمینه‌های فعالیت در بازار کار این روزها به حساب می‌آید. آموزش نصب و راه اندازی قطعات پزشکی و تعمیرات آن‌ها عمده‌ترین زمینه فعالیت متخصصان این حوزه است. هنرجویان پس از گذراندن این دوره در مجموعه کاردانش و کسب مدارک معتبر از این آموزشگاه می‌توانند در شرکت‌های تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی مشغول به کار شوند.

این دوره بر دو حوزه تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک تجهیزات پزشکی تمرکز دارد که عمده تمرکز بر تعمیرات برد این تجهیزات است.

مدرک فنی حرفه ای تعمیرات تجهیزات پزشکی

در صورت اتمام دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در آموزشگاه اپادانا در تبریز،کارآموزان پس از فراگیری اصولی و صفر تا صد انواع تجهیزات پزشکی،گواهی معتبر فارسی و بین المللی زیر نظر سازمان فنی دریافت میکنند.

دوره های تجهیزات پزشکی فنی و حرفه ای

بهترین آموزشگاه تجهیزات پزشکی

استراتزی اساتید آپادانا ، تمرکز بر روی کارگاه های عملی و یادگیری کاربردی را در بر دارد. از این رو، کارگاه های آموزشی آپادانا در تبریز از مجهزترین و با کیفیت ترین ابزارآلات برخوردار می‌باشند. ضمن اینکه این دوره ها برای تمامی افراد علاقه مند، مناسب است. بنابراین هیچ محدودیت سنی و جنستی برای دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی وجود ندارد.

همچنین بسیاری از هنرجویان آپادانا ، تعمیرکاران فعال و مسئولیت پذیری هستند؛ که به دنبال افزایش دانش و بهبود مهارت های خود می‌باشند. از جمله مزیت های دیگر آموزشگاه آپادانا ، معرفی هنرجویان به بازارهای کار و معرفی هنرجویان مشتاق برای کارآموزی است. آموزشگاه آپادانا در تبریز نسبت به یادگیری هنرجویان خود، مسئول است. به همین دلیل این دوره برای هنرجویانی که موفق به یادگیری کامل نشدند؛ قابل تکرار خواهد بود. هنرجویان می‌توانند از کمک پشتیبانان جهت پاسخ به پرسش هایشان در هر زمانی برخوردار شوند.

پیش نیاز دوره تجهیزات پزشکی

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، سهولت در یادگیری و آموزش پیوسته با شیب سختی نرمال، یکی از مجموعه ویژگی‌هایی است که همواره در دوره‌های آموزشی آموزشگاه آپادانا مدنظر بوده است.

با این وجود هنرجویان و متقاضیان شرکت در همه دوره‌ها از جمله دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، از بابت یادگیری ساده، آسوده‌خاطر خواهند بود. از این رو برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی نیز کافیست تا با برخی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین موضوعات و مباحث آشنایی داشته باشید.

برای کسب اطلاع دقیق و باخبر شدن از جزئیات مربوط به دوره ، می‌توانید به طور مستقیم با واحد مشاوره کاردانش در ارتباط باشید. شماره تماس (0414164)

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل آموزش تعمیر سی تی اسکن، آموزش تعمیر یونیت پزشکی، اموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی، اندوسکوپی،‌اتوکلاو و الکتروشوک میباشد.

بخش های آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیر برد های پزشکی و عیبیابی بروش مهندسی معکوس

آموزش نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی و ایزولاسیون کردن اتاق نصب

توجه داشته باشید که این دوره به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارد اما پیشنهاد آموزشگاه آپادانا به کلیه هنرجویان دوره های تعمیراتی این است که ابتدا در دوره تعمیرات برد شرکت کنید و بعد در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی کلمه «آموزش الکترونیک کاربردی» کلیک کنید.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

بازارکار تعمیرات تجهیزات پزشکی

بازارکار دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی ، به علت گران و دسترسی سخت به ابزار و وسایل پزشکی، از پر درآمدترین بازارهای تعمیرات است. همچنین شرایط و گزینه های کاری برای تعمیرکاران این حرفه، بسیار بیشتر و آسان تر می‌باشد. برای مثال؛ پس از پایان دوره و اخذ مدرک معتبر بین المللی می‌توانید در شرکت‌های تولید و فروش تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی در بخش‌های تکنسین و یا مدیرت فروش مشغول به کار شوید.

به علت گسترش خدمات آنلاین مشتریان مهمولاً علاقه بیشتری به جست و جو در اپلیکیشن ها و سایت های آنلاین هستند. به همین دلیل شما به عنوان تعمیرکار حرفه ای، می‌توانید به این سایت ها مراجعه نمایید؛ و کار خود را در ارتباط با مشتریان شروع کنید. به این سبب مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.

سرفصل ها آموزشی این دوره

  • آشنایی با الکترونیک مقدماتی والمان های الکترونیکی و کاربرد آنها
  • آشنایی با استاندارد های تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با فشار سنج های آنالوگ و دیجیتال
  • انواع تجهیزات معاینه عمومی
  • پالس اکسی متر
  • نبولایزر
  • پمپ تشک مواج
  • دستگاه نوار قلبی ecg و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با الکترونیک پیشرفته آشنایی و ایرادیابی تکمیلی و تعمیرات برد های الکترونیکی
  • آشنایی با مونتاژ قطعات SMD
  • آشنایی با سرویس منوآل و یوزر منوآل های تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با انواع پمپ سرنگ و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با انواع پمپ سرم و اصول تعمیراتی آنها
  • آشنایی با انواع الکتروشوک و اصول تعمیراتی آنها
  • نمونه عملی تعمیرات دستگاه های مشتری در محیط واقعی
  • آشنایی با روش های بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی
  • آشنایی با نحوه ثبت شرکت ها ، قوانین مالیاتی و..

نحوه ثبت نام دوره

جهت ثبت نام در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی و مشاوره و استعداد یابی رایگان می توانید با شماره (0414164) ویا از طریق واتساپ با شماره (09361364164) در ارتباط باشید.

آموزشگاه آپادانا دوره های اشتغال محور دیگری نظیر دوره تعمیرات برد ، تعمیر تجهیزات دندانپزشکی و… برگزار میکند که میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام روی دوره مد نظر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader