خانه » الکترونیک و تعمیرات » دستگاه سونوگرافی Voluson

دستگاه سونوگرافی Voluson

 صفر تا صد عیب یابی و تعمیرات دستگاه سونوگرافی Voluson

دستگاه سونوگرافی Voluson یکی از مهم‌ترین تجهیزات پزشکی از گروه محصولات تصویربرداری است. این محصول برخلاف دستگاه‌های تصویربرداری برپایه اشعه ایکس هیچ خطری را متوجه بیمار نمی‌کند. دستگاه سونوگرافی از امواج کاملاً بی‌خطر فراصوت جهت تصویربرداری از بافت‌ها و اندام‌های داخلی بدن استفاده می‌کند. امروز در مورد ویژگی‌های دستگاه سونوگرافی GE Voluson E10‎‎ صحبت می‌کنیم.

دستگاه سونوگرافی قابلیت تصویربرداری از بافت‌های مختلف با درجه سختی متفاوت را دارد. این محصول ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از میانشان می‌توان به توانایی پخش زنده تصاویر اشاره نمود. همچنین این دستگاه در تصویربرداری از اندام‌های کوچک همچون تیروئید نیز بکارگرفته می‌شود. دستگاه سونوگرافی GE Voluson E10 یکی از تجهیزات تصویربرداری عمومی است، که در فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب نیز عرضه می‌شود.(دستگاه سونوگرافی Voluson)

دستگاه سونوگرافی GE Voluson E10‎‎ از جمله محصولات سونوگرافی پیشرفته است که جهت انجام سونوگرافی‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول جهت گزارش گیری تصویری دقیق از بافت‌های داخلی بدن همچون عروق قلبی، مغزی، رحم و تخمدان، اندام‌های شکمی و بافت‌های مجاری ادراری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این محصول به صورت ویژه در لاین زنان برای انجام کلیه غربالگری‌های مراقبت بهداشتی زنان  مورد استفاده قرار می‌گیرد.(دستگاه سونوگرافی Voluson)

دستگاه سونوگرافی Voluson

دستگاه سونوگرافی GE E10 ضمن بکارگیری در لاین زنان و زایمان قابلیت استفاده در حوزه‌های درمانی دیگر همچون اورولوژی، شکم و سینه، مغز و اعصاب، قلب و عروق و ارتوپدی را نیز دارد. این دستگاه قابلیت الاستوگرافی، فتال جنین و اکوکاردیوگرافی اطفال و بزرگسالان را نیز دارد. از این محصول در بخش‌های مختلف بیمارستان و همچنین کلینیک‌های تشخیصی استفاده می‌کنند.

کاربرد: سونوگرافی‌های عمومی، لاین زنان، اورولوژی، ارتوپدی، قلب و عروق

تعمیرات دستگاه های سونوگرافی، عیب یابی، نصب و راه اندازی آنها نیاز مند اطلاعات گسترده و وسیعی می باشد و هر تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی باید نکات مهم و اصول تعمیراتی هر دستگاه را بداند.در این زمینه آموزشگاه آپادانا در تبریزدوره های تعمیرات تجهیزات پزشکی را به صورت تخصص ویژه بازار کار برای علاقمندان به این دوره برگزار می کند.

ثبت نام در دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی می توانید یا از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب آموزشگاه یا از طریق واتساپ به شماره 09361364164 یا از طریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی آموزشگاه (4164-041) اقدام به ثبت نام در این دوره آموزشی نمایید.جهت مشاوره رایگان و استعداد یابی شغلی با ما تماس بگیرید.

آموزشگاه آپادانا سامانه‌ای جامع با هدف آموزش‌های غیر حضوری و صدور گواهینامه‌های ملّی و بین‌المللی معتبر برای کارآموزان محترم می‌باشد. در دوره های مجازی آموزشگاه آپادانا کارآموزان ضمن مدیریت و صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانند به صورت هوشمند دوره‌های آموزشی را بررسی، مقایسه و ثبت‌نام نمایند. ثبتنام از سرتا سر کشور برای دوه های حضوری و مجازی صورت می گیرید. در دوره های مجازی یا غیر حضوری بدین با ارسال DVD های آموزشی که شامل فیلم های تدوین شده دوره های حضوری می باشند.

کارآموز ضمن مطالعه فیلم ها امکان ارتباط مستقیم با اساتید دوره و رفع اشکال را خواهد داشت.پس از مطالعه پک آموزشی و شرکت در آزمون آنلاین مدرک دوره صادر و از طریق پست برای کارآموزان ارسال می گردد. برای مشاهده نمونه آموزش های حضوری و غیر حضوری  روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید