خانه » اخبار آموزشگاه » علت پارازیت انداختن دستگاه نوار قلب

علت پارازیت انداختن دستگاه نوار قلب

علت پارازیت انداختن دستگاه نوار قلب و تعمیرات ECG

در این مطلب که قصد داریم شما را با تعمیرات دستگاه نوار قلب (علت پارازیت انداختن دستگاه نوار قلب) در آموزشگاه آپادانا آشنا کنیم در ابتدا به بررسی عمده ترین مشکلاتی که دستگاه های نوار قلب به دلایل مختلف به آن ها دچار می شوند می پردازیم.سپس آموزش تعمیر و تعویض قطعات دستگاه نوار قلب که توسط اساتید  تعمیرات دستگاه نوار قلب آموزشگاه آپادانا ارائه می شود را معرفی می کنیم. در انتهای مطلب نیز نحوه شرکت و نوع برگزاری دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی به ویژه تعمیرات دستگاه نوار قلب با استفاده از اساتید مجرب با تعمیرکاران حرفه ای این اطمینان را به شما می دهد که  شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت دستگاه نوار قلب را سرویس و تعمیر کنید.مهمترین دلایل وجود نویز و پارازیت در سیستم های تست ورزش و هولتر های ریتم:

علت پارازیت انداختن دستگاه نوار قلب

  • طراحی و مهندسی ساخت سیستم پردازشگر ECG تست ورزش (کیفیت کلی دستگاه تست ورزش با کیفیت بالا)
  • استفاده از کابل های متفرقه غیر اصلی و ارزان قیمت که در بازدیدهای فنی با تعویض کابل متفرقه با کابلهای اصلی دستگاه ،نویزها تا حد بسیار کاهش پیدا کرده است.

(کابل اورجینال استاندارد با روکش های مخصوص ضدنویز را از شرکت اصلی فروشنده دستگاه تهیه نمائید تا از انتقال سیگنالهای قلبی بدون آسیب به آنها اطمینان داشته باشید و جدا” از تهیه و استفاده از هر کابل غیراورجینال و ارزان قیمت خودداری نمائید )

  • در واقع یکی از علل اصلی نویزها و پارازیت ها قطع و وصل شدت رشته های داخل کابل، محل اتصال سوکت و گیره های کابل می باشد که در ظاهر قابل مشاهده نمی باشندکه در بخش تهیه کابل اورجینال توضیح داده شد.
  • بازدید و بررسی تمامی قسمت های اتصالی کابل های تست ورزش
  • استفاده از چستلید تاریخ مصرف گذشته و یا بی کیفیت
  • وجود برق شهری در بدنه دستگاه تست ورزش
  • آموزش ندیدن بیمار قبل از انجام تست ورزش (توصیه هایی که می بایست توسط کاربر تست ورزش صورت گیرد) – دویدن و تکان های شدید کابل های ECG
  • منقبض کردن عضلات توسط بیمار حین تست ورزش
  • علاوه بر نبود موه بر روی سینه بیماران ،حذف چربی های روی بدن بیمار با استفاده از الکلطبی
  • نصب چستلید در قسمت هایی از بدن بیمار که دارای چربی اضافی می باشد – چستلید ها را بر روی قسمت های استخوانی بدن بیمار چسبانده شوند تا لرزش های به حداقل برسد

علت پارازیت انداختن دستگاه نوار قلب

اهمیت دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

تعمیر و نگهداری و عیب یابی ابزارهای پزشکی پیچیده کار آسانی نیست. برای ارائه مراقبت موثر، تکنسین به دانش جنبه های مختلف زیست شناسی و مهندسی نیاز دارد. دستگاه های مختلف به روش های مختلف کار می کنند و ادبیات مربوط به تعمیر و عیب یابی اغلب به سختی به دست می آید. هر بار که اپراتور با مشکلی روبرو می شود، جستجو برای راه حل ها می تواند بسیار خسته کننده باشد.

از آنجایی که در دسترس بودن دستگاه های پزشکی برای مراقبت های درمانی و تشخیصی حیاتی است. هر چه دستگاه مدت بیشتری از کار بیفتد، بیمارستان کندتر می تواند مراقبت های لازم را به بیماران ارائه دهد.دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی با همکاری اساتید مجرب و همچنین تخصص آموزشگاه آپادانا در تبریز طراحی شده است تا به مهندسان و علاقمندان به تعمیرات تجهیزات پزشکی کمک کند که در حوزه ی تعمیرات تجهیزات پزشکی خبره شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader