خانه » اخبار آموزشگاه » یونیت دندانپزشکی چی بخرم

یونیت دندانپزشکی چی بخرم

یونیت دندانپزشکی چی بخرم

یونیت دندانپزشکی یکی از اصلی‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای هر مطب به شمار می‌رود. بهتر است این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که یونیت دندانپزشکی نخستین تجهیزات تخصصی دندانپزشکی است که به چشم مراجعه کننده می‌آید و در ارزیابی آراستگی و به روز بودن مطب دندانپزشکی تاثیرگذار است. آموزشگاه آپادانا مجری بهترین دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در این پست قصد دارد تا شما را با بهترین یونیت های دندانپزشکی آشنا کند.

یونیت‌ها دارای یک صندلی و مجموعه‌‌ای از اینسترومنت‌هایی هستند که در کنار پزشک قرار می‌گیرند. علاوه بر این موارد، دارای تجهیزات جانبی دیگری نیز هستند که می‌توان از آنها برای تنظیم حرکت صندلی و کمک به تسلط کامل پزشک بر بیمار استفاده کرد. یونیت‌ها، کار یک اتاق عمل مجهز و جمع و جور را انجام می‌دهند که دارای ورودی آب و هوا برای فعال سازی اینسترومنت‌ها، ساکشن و ورودی برق هستند و از یک خروجی فاضلاب نیز برخوردارند.

قطعاً اولین سوالی که در خرید بهترین یونیت های دندانپزشکی پیش می آید این است که مدل ایرانی این محصول را بخریم یا خارجی آن را؟!در پاسخ به این سؤال باید گفت که امروزه شرکت های ایرانی با سابقه‌ی درخشان و همچنین با توجه به استانداردها به تولید یونیت های دندانپزشکی بسیار مناسب پرداخته اند که همانند یونیت های خارجی است.

از لحاظ مناسب بودن قیمت و همچنین کیفیت، یک یونیت دندانپزشکی ایرانی برای خرید کاملاً مناسب است. بسیاری برند های ایرانی در زمینه ی تولید و فروش یونیت دندانپزشکی فعالیت دارند که جزء برندهای معروف در دنیا با عرضه ی بهترین یونیت ها هستند.

چه عواملی در تهیه بهترین یونیت های دندانپزشکی مؤثر است؟

بهترین یونیت دندانپزشکی یونیت هایی هستند که دندانپزشک بتواند به راحتی با آن کار کند و به اجزای آن دسترسی  داشته باشد. از دیگر ویژگی های یک یونیت دندانپزشکی مناسب سطح صاف آن میباشد تا بتوان به راحتی آن را تمیز و ضدعفونی کرد. بهترین یونیت دندانپزشکی آن هایی هستند که در زمان تمیز و ضدعفونی شد، رنگ خود را از دست ندهند.

همچنین از بهترین یونیت دندانپزشکی میتوان به یونیت هایی اشاره کرد که دارای منابع جداگانه هستند که در این منابع ضد عفونی کننده قرار میگیرد و سپس با اب مخلوط میشود و میکرو ارگانیسم ها را کاهش میدهد.

در زمان خرید یونیت یا همان خرید صندلی دندانپزشکی باید دقت لازم را نمایید زیرا قیمت یونیت دندانپزشکی نسبتا بالا می باشد و اشتباه در انتخاب یونیت خوب می تواند هزینه های زیادی را هدر دهد. انتخاب مناسب و یک بار خرید آن، احتمالا برای تمام طول کاری شما کافی باشد. این صندلی اگر کیفیت خوبی داشته باشد ممکن است چندین سال کارایی داشته باشد. قطعاً برای تهیه ی بهترین یونیت های دندانپزشکی توجه به عوامل مؤثر در آن مهم است که این عوامل شامل موارد زیر است:

  • زیبایی و جذابیت یونیت دندانپزشکی
  • قیمت آن
  • رعایت کیفیت و استانداردهای موجود در آن
  • چگونگی کارکرد یونیت دندانپزشکی
  • خدمات پس از فروش
  • آپشن ها و کاربردهای آن
  • مواردی که به مکان نصب یونیت دندانپزشکی مربوط می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader