خانه » اخبار آموزشگاه » آشنایی با انواع سانتریفیوژ

آشنایی با انواع سانتریفیوژ

آشنایی با انواع سانتریفیوژ

سانتریفیوژ یکی از تجهیزات حساس، مهم و گران‌ قیمت آزمایشگاهی است که در تمامی آزمایشگاه‌ها کاربرد گسترده‌ای دارد. سانتریفیوژ یک وسیله آزمایشگاهی و صنعتی است که برای جداسازی مایعات، گاز و اجرای جامد یک محلول بر اساس چگالی آن‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرعت دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی از 4000 تا 20000 دور در دقیقه قابل تغییر است. یکی از مهمترین تجهیزات آزمایشگاهها سانتریفیوژ آزمایشگاهی میباشد. (آشنایی با انواع سانتریفیوژ)

اجزای مهم دستگاه سانتریفیوژ

مهمترین اجزای شکل دهنده یک دستگاه سانتریفیوژ عبارتند از موارد زیر:

  • خرید بهترین سانترفیوژ
  • موتور الکتریکی دستگاه
  • روتور دستگاه
  • زمان سنج
  • شافت دستگاه
  • سر روتور
  • کلید روشن و خاموش کردن
  • کنترل گر سرعت دستگاه

آشنایی با انواع سانتریفیوژ

تعمیر دستگاه سانتریفیوژ

دستگاه سانتریفیوژ این دستگاه برای جدا کردن ذرات از محیط مایع می باشند که با سرعت چرخش ، ذرات سنگین تر زودتر رسوب می کنند و بقیه ذرات برحسب وزن مخصوص خود رسوب می شود و هرچه شعاع چرخش سانتریفیوژ بیشتر باشد ته نشین شدن ذرات بیشتر است. از انواع سانتریفیوژها ، صفحه ای و معمولی میباشد. اگر دستگاه سانتریفیوژ مجهز به شاخک­ های نگه­دارنده لوله باشد، سانتریفیوژ معمولی میگویند و اگر مجهز به دیسک یا صفحه دایره­ای شکل باشد آن را سانتریفیوژ میکرو یا هماتوکریت گویند.

اساس کار سانتریفیوژ ، گریز از مرکز است. سانتریفیوژ به کمک نیروی گریز از مرکز، ذرات سوسپانسیون را از مایع آن جدا می­کند اساس کار این نوع سانتریفیوژها در ازمایشگاه می باشند واستفاده از آن در فعالیتهای آزمایشی جهت جدا کردن ذرات از مایع زیاد مورد استفاده قرار میگیرد.

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

در تعمیرات تجهیزات پزشکی تجربه حرف اول را میزند. دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، و تعمیر تجهیزات دندانپزشکی از دوره های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا میباشد به همین منظور آموزشگاه آپادانا، این دوره را توسط بهترین اساتید ایران برگزار می‌کند. تمرکز ما در این دوره، بر روی آموزشهای عملی و تخصصی است. به علاوه این دوره شامل جلساتی جهت آمادگی هنرجویان برای ورود به بازارکار می‌باشد. و بعد از اتمام دوره پشتیبانی از کارآموزان به صورت رایگان میباشد. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی)

با وجود اینکه درآمد دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، بالاست؛ اما این حرفه از رقابت کاری کمی برخوردار است. این مزیتی برای شماست تا بتوانید به راحتی به درجات بالا و شناخته شده نزد مشتریانتان برسید. تجهیزات دندانپزشکی، همانطور که از نامشان معلوم است. نیاز به مراجعه به بیمارستان و کلینیک های اختصاصی و عمومی برای بررسی و عیب یابی دارند. با اینحال اگر در جامعه پزشکی شناخته شوید؛ از بازارکار قوی برخوردار خواهید شد. (دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دنداپزشکی)

در این دوره آموزش مهارت های ارتباط با مشتری، افزایش درآمد، معرفی راهکارهایی برای افزایش بهره وری در کار و همچنین پشتیبانی رایگان جهت پرسش‌های هنرجویان در حال کار قرار داده ایم. با شرکت در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا میتوانید با همه تجهیزات پزشکی آشنا شده و اصول تعمیراتی آنها را به صورت عملی یاد گرفته و وارد بازارکار شوید. شما میتوانید با شماره چهار رقمی مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. (تعمیر تجهیزات دندانپزشکی)

 

دیدگاهتان را بنویسید

preloader