خانه » اخبار آموزشگاه » آشنایی با سونوگرافی سونوسایت

آشنایی با سونوگرافی سونوسایت

دستگاه سونوگرافی سونوسایت

(آشنایی با سونوگرافی سونوسایت)سونوگرافی روشی شامل تصویر برداری فراصوتی می‌باشد. در این روش هدف ایجاد تصویر از ساختارهای داخلی بدن مانند تاندون‌ها و ماهیچه‌ها و مفاصل و رگ‌های خونی و سایر اندام‌های داخلی است. معمولا سونوگرافی برای یافتن منبع بیماری کاربرد داشته و همچنین در بررسی مشکلات زنانه و چکاپ زنان باردار کاربرد دارد. دستگاه سونوگرافی Sonosite متشکل از امواج صوتی با فرکانس‌های مافوق صوت شنوایی انسان (دامنه 2 مگا هرتز به بالا ) است. در این روش دستگاه پالس‌های اولتراسوند به بافت مربوطه تابش نموده و سپس در بازگشت، امواج با طول موج‌های مختلف منعکس و بازتاب می‌شوند. که سبب ثبت تصاویر با ویژگی‌های مختلف توسط دستگاه می‌گردد.

سونوگرافی تشخیصی در حوزه‌های متفاوت نظیر تصویربرداری شکمی ، تصویربرداری قلبی . تصویربرداری های زنان و زایمان و ناباروری ، تصویربرداری  کودک و اطفال ، تصویربرداری پروستات ، تصویربرداری های سطحی و تصویربرداری های عروقی و دامپزشکی کاربرد دارد.

آشنایی با سونوگرافی سونوسایت

بهترین دستگاه سونوگرافی

دستگاه سونوگرافی پرتابل Sonosite دارای طراحی بدنه پیشرفته و بسیار سبک است. دستگاه سونوگرافی Sonosite دستگاهی پرتابل با ویژگی های منحصر به فرد است. محصولی بسیار با کیفیت ساخت کشور آمریکا است. دستگاه سونوسایت نامی شناخته شده در فناوری پزشکی است. که به دلیل فناوری پیشرفته بکار رفته در دستگاه سونوگرافی پیشرفته شناخته شده است.(آشنایی با سونوگرافی سونوسایت)

 Sonosite 180 Plus یک دستگاه سونوگرافی قابل حمل بسیار سبک با وزنی دستی است. این اسکنر سونوگرافی دستی با وزن کمی کمتر از 6 پوند ، دارای چندین حالت تصویربرداری ، حافظه داخلی و حداکثر چهار ساعت عمر باتری است. Sonosite 180 Plus برای برنامه‌های متعدد از جمله OB/GYN ، برنامه‌های قلبی و عروقی طراحی شده است.(تعمیرات تجهیزات پزشکی)

تعمیرات دستگاه سونوگرافی

دستگاه های سونوگرافی دستگاه هایی هستند که با کمک امواج فراصوت بیماری ها را تشخیص می دهند ، با کمک دستگاه سونوگرافی می توانید بافت های زیر جلدی ، عضلات ، اندام های داخلی ، تاتدون ها ، مفصل ها را از طریق امواج فراصوت بررسی کنید و همچنین کاربرد دیگر آن در حاملگی می باشد . از سونوگرافی ها برای تشخیص بیماری های چون ؛ بیماری های مغز و اعصاب ، تومور ها ، زنان و زایمان ، بررسی قلب جنین ، بیماری چشم ، خون ریزی مغزی ، تومور عصبی ، بیماری های کبد مانند کیست و آبسه کبدی ، خون ریزی شبکیه چشم ، بیماری قلبی ، دندانپزشکی استفاده می کنند.(آشنایی با سونوگرافی سونوسایت)

دستگاه های سونوگرافی علاوه بر بررسی و تشخیص بیماری های افراد داری کاربرد های درمانی هستند که بسیار کارایی دارند . اگر دستگاه سونوگرافی شما دچار اختلال و نقص فنی شده باشد آموزشگاه آپادانا در تبریز صفر تا صد تعمیرات دستگاه های سونوگرافی و تجهیزات پزشکی را به شما آموزش میدهد. اساتیدی که در آموزشگاه وجود دارند از افراد با تجربه ای می باشند که در زمینه های سرویس و تعمیر دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی تحصیل کرده اند و قادر تعمیر این دستگاه می باشند.(تعمیرات تجهیزات پزشکی)

تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

مهندسی پزشکی یکی از تازه ترین رشته هایی است که قدم به عرصه دنیای تکنولوژی جهانی گذاشته است.این رشته در جهت کاربرد علوم فنی و مهندسی در یاری رساندن به پزشکان برای تشخیص و درمان هرچه بهتر بیماری ها تاثیر بسزایی دارد.

هدف اصلی برگزاری این دوره در مجتمع آموزشی آپادانا در تبریز تربیت نیروهای متخصص در زمینه آشنایی، عیب یابی و تعمیرات تجهیزات پزشکی می باشد.

شما می‌توانید با شرکت در دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تعمیرات این دستگاه‌ها تبدیل شوید و به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تعمیرات این دستگاه‌ها تبدیل شوید.دوره‌های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود.

مخاطبین  دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی کلیه فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی و بالاخص رشته های مهندسی پزشکی ،مهندسی مکانیک ،مهندسی برق ،مهندسی مکاترونیک ،مهندسی کامپیوتروعلاقه مندان به حوزه تعمیرات تجهیزات پزشکی و امورات فنی و همه‌ی پزشکان و دندان پزشکان و کارشناسان،و تعمیر کاران صنایع و تجهیزات دندانپزشکی می باشند.

البته ما در این دوره کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای تعمیرات دستگاه‌های پزشکی ندارند را هم در نظر گرفته‌ایمو تمامی موارد پایه اعم از الکترونیک مقدماتی، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و … را نیز در این دوره آموزش میدهیم.

آشنایی با سونوگرافی سونوسایت

نحوه ثبتنام آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی

برای ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز می توانید یا از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب آموزشگاه یا از طریق واتساپ به شماره 09361364164 یا از طریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی آموزشگاه (4164-041) اقدام به ثبت نام در این دوره آموزشی نمایید.جهت مشاوره رایگان و استعداد یابی شغلی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader