خانه » الکترونیک و تعمیرات » آشنایی با کربوکسی تراپی

آشنایی با کربوکسی تراپی

آشنایی با کربوکسی تراپی

درمان با دی‌اکسید کربن بیشتر با نام کربوکسی تراپی شناخته می‌شود. این روش در درمان سلولیت، تیرگی زیر چشم، ترمیم کلاژن و تخریب رسوبات چربی کاربرد دارد. در کربوکسی با افزایش جریان خون در پلک، حلقه تیره دور چشم بهبود پیدا می‌کند. برخی پزشکان از این روش حتی برای درمان اختلال نعوظ، آرتریت حاد، سندرم رینود و آلوپسی ناشی از گردش خون ضعیف استفاده می‌کنند. معمولا برای کاهش چربی و سلولیت درمان با دی‌اکسید کربن به روش‌های تهاجمی‌تر و پرخطرتر مانند لیپوساکشن ترجیح داده می‌‌شود. در این روش دی‌اکسید کربنِ پزشکی به پوست تزریق می‌شود. استفاده از آن در رفع چربی های موضعی، نتایج خوبی داشته است. (آشنایی با کربوکسی تراپی)

دستگاه کربوکسی تراپی

از درمان با دی‌اکسید کربن در نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود. نحوه کار بر اساس قسمتی که تحت درمان قرار می‌گیرد، متفاوت است. اما به طور کلی مکانیسم این روش یکسان است. در کربوکسی تراپی مخزن گاز دی‌اکسید کربن با لوله پلاستیکی به تنظیم‌کننده جریان متصل می‌شود. پزشک میزان جریان گاز را با دقت تنظیم می‌کند. گاز از طریق تنظیم‌کننده جریان وارد لوله استریل می‌شود. در انتهای این لوله فیلتر قرار گرفته است. فیلتر باعث می‌شود هرگونه ناخالصی قبل از رسیدن به بدن جدا شود. در نهایت گاز با عبور از فیلتر به یک سوزن بسیار ریز می‌رسد. دکتر پوست از طریق این سوزن گاز را زیر پوست تزریق می‌کند. این روش کاملا بدون درد است. (آشنایی با کربوکسی تراپی)

روش کار کربوکسی تراپی

یکی از علت‌های اصلی تیرگی زیر چشم، ایجاد سلولیت و ترک پوستی گردش خون ضعیف است. سلول‌های بدن دی‌اکسید کربن را آزاد می‌کنند. با هر تنفس، گلبول‌های قرمز اکسیژن مورد نیاز را دریافت می‌کنند. این اکسیژن را به بافت‌ها رسانده و دی‌اکسید کربن را جمع‌آوری می‌کنند. در نهایت دی‌اکسید کربن توسط ریه‌ها خارج می‌شود. (آشنایی با کربوکسی تراپی)

آشنایی با کربوکسی تراپی

موارد استفاده کربوکسی تراپی

✔ ازبین بردن چین و چروک های صورت و اطراف چشم، پیشانی و…

✔ درمان سیاهی و کبودی دور چشم(بهترین روش)

✔ درمان سیاهی و کبودی دور چشم(بهترین روش)

✔ جوانسازی پوست دست،دکلته و گردن

✔ اسکارها و زخمهای پوستی ناشی از سوختگی،آکنه و جراحی و بریدگی

✔ کاهش توده چربی بر روی صورت (غبغب و…)

✔ به عنوان مکمل بعداز انجام لیپوساکشن برای صاف کردن ناهمواری های پوست

✔ قبل از انجام لیپوساکشن جهت آماده سازی

✔ شل شدن و افتادگی پوست (صورت،شکم،بازوها، قفسه سینه، …)

✔ کاهش ریزش و جبران کم مویی

✔ استرچ مارک: ترک های پوستی ناشی از چاقی لاغری و حاملگی (بهترین روش)

✔ کاهش سلولیت و توده های چربی موضعی درنواحی: شکم،صورت،ران،باسن،بازو و..

دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

در تعمیرات تجهیزات پزشکی تجربه حرف اول را میزند. دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، و تعمیر تجهیزات دندانپزشکی از دوره های پرمخاطب مجتمع آموزشی آپادانا میباشد به همین منظور آموزشگاه آپادانا، این دوره را توسط بهترین اساتید ایران برگزار می‌کند. تمرکز ما در این دوره، بر روی آموزشهای عملی و تخصصی است. به علاوه این دوره شامل جلساتی جهت آمادگی هنرجویان برای ورود به بازارکار می‌باشد. و بعد از اتمام دوره پشتیبانی از کارآموزان به صورت رایگان میباشد. (آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی)

با وجود اینکه درآمد دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، بالاست؛ اما این حرفه از رقابت کاری کمی برخوردار است. این مزیتی برای شماست تا بتوانید به راحتی به درجات بالا و شناخته شده نزد مشتریانتان برسید. تجهیزات دندانپزشکی، همانطور که از نامشان معلوم است. نیاز به مراجعه به بیمارستان و کلینیک های اختصاصی و عمومی برای بررسی و عیب یابی دارند. با اینحال اگر در جامعه پزشکی شناخته شوید؛ از بازارکار قوی برخوردار خواهید شد. (دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دنداپزشکی)

در این دوره آموزش مهارت های ارتباط با مشتری، افزایش درآمد، معرفی راهکارهایی برای افزایش بهره وری در کار و همچنین پشتیبانی رایگان جهت پرسش‌های هنرجویان در حال کار قرار داده ایم. با شرکت در دوره تعمیر تجهیزات پزشکی مجتمع آموزشی آپادانا میتوانید با همه تجهیزات پزشکی آشنا شده و اصول تعمیراتی آنها را به صورت عملی یاد گرفته و وارد بازارکار شوید. شما میتوانید با شماره چهار رقمی مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. (تعمیر تجهیزات دندانپزشکی)

دیدگاهتان را بنویسید

preloader