خانه » اخبار آموزشگاه » آموزش تعمیر سونوگرافی در تبریز

آموزش تعمیر سونوگرافی در تبریز

آموزش تعمیر سونوگرافی در تبریز

دستگاه سونوگرافی یکی از تجهیزات پرکاربرد در زمینه تصویربرداری می باشد. این دستگاه با استفاده از امواج فراصوت می تواند تصویر مناسبی از بافت های بدن در اختیار پزشک قرار دهد و در تشخیص بسیاری از بیماری ها نظیر سنگ کلیه، مشکلات جنین و… کمک نماید.متخصصان از آن برای مشاهده قلب، رگ های خونی، کلیه ها، کبد و سایر اعضای بدن استفاده می کنند. در دوران بارداری، پزشکان از این نوع تصویربرداری برای مشاهده جنین استفاده می کنند. بر خلاف اشعه ایکس، امواج این معاینه شما را به اشعه ای منعکس نمی کند و مضر نمی باشد.

در طول معیانه، شما روی یک تخت قرار می گیرید. یک تکنسین یا پزشک مخصوص دستگاهی را به نام مبدل بر روی بخشی از بدن شما حرکت می دهد. این مبدل، امواج صوتی را ارسال می کند که از بافت درون بدن شما تصویربرداری می کند.این مبدل نیز امواجی را که پشت سر می گذارد تصویربرداری می کند و آن ها را ضبط می کند. دستگاه سونوگرافی (اولتراسوند) تصاویری از امواج صوتی ایجاد می کند.

اگر علاقه مند به ورود به بازار کار تعمیرات انواع تجهیزات و لوازم پزشکی مخصوصا تعمیرات سونوگرافی  می باشید، می توانید در دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در آموزشگاه آپادانا شرکت کنید. این دوره آموزشی شما را به یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای تبدیل می کند که تمامی دستگاه های سونوگرافی را به طور کامل می شناسد، می تواند آن ها را عیب یابی کند و سپس به رفع عیب و تعمیر آن ها بپردازد.

دوره آموزش تعمیر  سونوگرافی در تبریز یکی از دوره های عملی و پروژه محور آموزشگاه آپادانا می باشد. در طول این دوره آموزشی شما با انواع تجهیزات پزشکی و به خصوص با بردهای این دستگاه ها سر و کار دارید و نحوه عیب یابی و تعمیر این تجهیزات را در حین عمل می آموزید. این مساله موجب می شود شما بتوانید بلافاصله بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شده و با انجام تعمیرات این دستگاه ها به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.

دوره آموزش تعمیر تجهیزات تصویربرداری پزشکی

سرفصلهای آموزش تعمیرات تجهیزات تصویربرداری پزشکی در آموزشگاه آپادانا شامل مواردی است که شما را برای شغل جدیدتان به طور کامل آماده می کند. برای درک اینکه چگونه بیشترین بهره را از دوره آموزشی خود ببرید ، مهم است که بدانید چه چیزی می تواند به شما در موفقیت در کار کمک کند.

اگر قصد آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی را دارید شما میتوانید در دوره های حضوری و تخصصی آموزشگاه آپادانا شرکت کنید و با دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوید.

سطح کیفیت آموزش برای موفقیت شما در آینده مهم است. پس در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات  تصویربرداری  به آموزش مهارت هایی خواهیم پرداخت  که می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک تکنسین تعمیرات تجهیزات تصویربرداری موفق باشید ، مزایای شرکت در دوره تعمیرات تجهیزات تصویربرداری شامل موارد زیر است:

  • سرفصل های دوره کاملا کاربردی و مطابق با فضای کاری آن است
  • ارائه مدرک معتبر و قابل استعلام
  • برگزاری دوره در محیطی کاملا مجهز و با تدریس اساتید مجرب و برند
  • معرفی به کار برای نفرات برتر دوره
  • دسترسی مناسب به آموزشگاه از طریق مترو و تاکسی
  • آموزش های تئوری و عملی
  • هزینه ی کاملا مناسب و با امکان پرداخت اقساط بدون سود.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader