خانه » اخبار آموزشگاه » دانلود کتاب تعمیرات برد الکترونیک

دانلود کتاب تعمیرات برد الکترونیک

این کتاب یک مرجع بسیار محبوب و روان برای شروع تعمیر برد های الکترونیکی است. همچنین در این کتاب نحوه عیب یابی قطعات به بهترین شکل توضیح داده شده است. باید بدانید که برد های الکترونیکی دارای قطعات مختلفی هستند که در اثر گذر زمان و کار کردن زیاد (یا حتی ضربه) آسیب میبینند و بعضی از قطعات آن ها آسیب میبینند. این کتاب PDF ابتدا نحوه تست قطعات الکترونیکی را آموزش میدهد و سپس در مورد مباحث منبع تغذیه و موارد مرتبط میشود. (دانلود کتاب تعمیرات برد الکترونیک)

تعمیر برد های الکترونیکی

در ایران همه برد های پکیج خارجی هستند و واردات آن به سختی صورت میگیرد. این برد ها در بازار قیمت بالای دارند. برای مصرف کننده که پکیج دارد و برد الکترونیکی پکیج خراب شده است. باید هزینه بالایی را تقبل کند که بتواند برد جایگزین داشته باشد. در نتیجه برای تعمیر این برد حاضر است هزینه خوبی را پرداخت کند. اگر میخواهید تعمیر کار برد ماهری باشید باید در دوره آموزشی تعمیر برد های الکترونیکی شرکت کنید. دوره تعمیر برد های الکترونیکی در تبریز به صورت عملی برگزار میشود.

دانلود کتاب تعمیرات برد الکترونیک

دوره آموزشی تعمیر برد های الکترونیکی

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی از دوره های پرکاربرد و پرسود بازار کار تعمیرات الکترونیک می باشد. از آنجایی که تعمیر بردهای الکتریکی کاری دشوار بوده و تنوع بردها فراوان است. با آموزش تعمیر بردهای الکتریکی فنی حرفه ای  آپادانا به صورت تخصصی می توانید وارد بازار کار شغل تعمیرات برد شده و درآمد خوبی برای خود داشته باشید. آموزشگاه آپادانا یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی در تبریز و ایران است که دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای را به صورت عملی و زیر نظر اساتید متخصص این حرفه برگزار می کند.

با شرکت در دوره تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش تعمیر انواع برد الکترونیکی صنعتی، اینورتر دار، لوازم خانگی، ورزشی و غیره را یاد بگیرید. و به تعمیرات آنها مسلط شوید علاوه بر این در پایان کلاس آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی مدرک بین المللی تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای به شما ارائه شده و می توانید از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

preloader